شلوار جین می تواند زهر از همه وجود ما است. به خصوص در 30s ما

. شلوار جین انجام همان زمانی که ما در 20s ما بودند مناسب نیست.

 

از داشتن بچه ها ، به دست آوردن و یا از دست دادن وزن (جلوگیری از این 4 مواد غذایی) و یا فقط بدن ما در حال تغییر با سن ، می توان آن را یک ظرف غذا گرم در تلاش برای پیدا کردن یک جفت خوب از شلوار جین که به نظر نمی مانند "مادر" شلوار جین ، ما قابلیت های راحت است که ما طلب ، و در واقع تملق گفتن ما تغییر بدن

 

به خاطر داشته باشید ، که پیدا کردن شلوار جین را ندارد به همه روز را پیدا کنید. چیزهایی مانند متخصصان جین است که می تواند پیشنهادات را وجود دارد ، اما سحر و جادو به بهترین جفت مناسب فرد است.

 

در اینجا 20 راهنمایی برای پیدا کردن بهترین جفت شلوار جین برای بدن شما:

 

1 هنگام تلاش در شلوار جین ، توجه کنید که آیا آنها به راحتی می روند. اگر آنها انجام دهند ، به پایین یک اندازه. تلاش برای رسیدن به پاها یک کلید برای پیدا کردن شلوار جین خوب است. شلوار جین همیشه کشش.

2. تسمه باید به صورت دنج. سعی کنید به دو انگشت به پایین پشت جا. اگر شما می توانید تمام دست خود را مناسب ، آنها بیش از حد سست ، اگر تنها یک یا بدون انگشتان دست ، بیش از حد تنگ است.

3. به دنبال یک منحنی ، و یا تسمه های چیدمان. معنی آن خواهد شد کمی بالاتر در پشت از جلو و منحنی را به دور کمر خود را به جای نشستن راست.

4. شلوار جین waisted بالا بدون یوغ می تواند پایین نگاه دیگر را. به دنبال سبک با یوغ اگر این نگرانی است. (نگاه کنید به تصویر زیر برای چه یوغ است, دوخت یا خط بالای جیب.)

 

5. اطمینان حاصل کنید که هیچ اتاق ' گرفتن ' در فاق وجود دارد. شلوار جین باید خوب و شرکت زمانی که شما آنها را خرید ، و شل با پوشیدن.

6. حافظه است که باید در هنگام خرید شلوار جین با بسیاری از کشش. به دنبال یک جین با کیفیت خوب است که بزرگ "حافظه," به این معنی که جین چشمه پشت پس از شما آن را می پوشند.

7. هنگام خرید شلوار جین با سوپر کشش خرید آنها شرکت اما نه بیش از حد تنگ است. اگر شما ' کرنش درز ' (درز کشیدن از هم جدا) پایین پاها, آنها احتمالا بیش از حد تنگ و این می تواند کشش آسیب برساند.

8. هنگامی که شما برای خرید شلوار جین سفید ، شما می خواهید برای شلوار جین با جیب جلو faux نگاه کنید. اگر شما پیدا کردن شلوار جین سفید با جیب ، شما می توانید خیاط به آنها را برای یک نگاه ناتری و لاغری را حذف کنید.

9. ' Whiskering ' می افزاید: علاقه و عمق در شلوار جین در اطراف منطقه فاق و یک ویژگی صرفسنج است. سبک سبکتر با هیچ whiskering گاهی اوقات می تواند کمی "پرشده" نگاه کنید. (نگاه کنید به عکس زیر ، خطوط سبکتر است whiskering.)

 

10. گلابی شکل یا بانوان انحنا که مانند شلوار جین لاغر باید در سبک های بالا waisted نگاه – آن کشیده پا و slims پایین ران. Bootcut نیز تعادل از شکل خود کمک می کند.

 

جین بوت برش

11. سیب دختران به شکل باید برای مقدار زیادی از کشش در یک پای راست در یک شستشو تیره نگاه به عنوان آنها بیشتر چاپلوس.

 

راست پا

12. اشکال کپک می تواند اکثر سبک های پوشیدن. اضافه کردن برخی از شکل و علاقه با ظبّرس و جزئیات در جیب پشت.

 

دوخت جیبی

13. پاهای بلند بهترین نگاه در اواسط به کم افزایش برای نگه داشتن کمر در ارتفاع سمت راست.

 

کم ارتفاع

14. دختران ریزه اندام نگاه بزرگ در بالا آمدن است که تأکید کمر و کشیده پاها.

 

بلند

15. آیا می شود ترس به سجاف cropped شلوار جین. مردم اغلب فکر می کنم که اگر شلوار جین cropped طول درست نیست و سپس آنها شلوار جین برای آنها نیست ، اما شلوار جین cropped باید احاطه به درستی مناسب ، درست مثل یک مشروب قاچاق یا پای راست.

16. در هنگام داشتن شلوار جین خود را احاطه برای عود کفش شما می خواهید با آنها را به اتصالات می پوشند. شما باید در کفش تصمیم می گیرید و چوب با کسانی که کفش برای عود خود را.

17. هنگامی که شلوار جین خود را احاطه مطمئن شوید که خیاط همیشه اقدامات آنها را از پشت پا ، یعنی در پاشنه خود را ، در غیر این صورت آنها ممکن است دوباره بیش از حد کوتاه است.

18. تغییرات می تواند به شما شلوار جین کامل را. فکر می کنم در مورد تنظیم تسمه یا لاغری پاها-تنظیمات کوچک غیر معمول نیست.

19. دفعات بازدید: دستورالعمل مراقبت در هنگام شستشو. شلوار جین حق بیمه بهترین شسته سرد ، هر گرم تر و شما در حال صدمه زدن به پارچه.

20. آیا استرس بیش از حد نیست که آن را به پیدا کردن شلوار جین می آید. و به یاد داشته باشید ، آن است که هنوز نگاه کلاسیک و fab آنها را با سه راه ساده سفید می پوشند.

خرید تیشرت ساده