سلام دوستان! با پاییز بر ما، من فصل را با ساخت کیفیت، قطعات جدید برای کمد لباس من جشن گرفته ام. بنابراین امروز من خیلی هیجان زده برای به اشتراک گذاشتن این الگوی کیف دستی چرم با شما! بهترین قسمت از این آموزش این است که من طراحی آن را بر روی هر ماشین دوخت در خانه ساخته شده است.

 

شما می توانید این الگو را از وب سایت الگوی دوخت من در اینجا چاپ و دانلود کنید.

درسته! من طراحی این الگوی ساده، سر راست، و از بین بردن فله در پروژه خود را (که می تواند سخت برای دوخت ماشین آلات برای رسیدگی به.) دفعات بازدید : در برای تمام راهنمایی های سریع من و ترفندها به کار با چرم بدون غرق!

 

چندی نکشید که شروع به دوخت کردم، عاشق ایده ساخت کیف های دستی زیبا و کار با الگوهای دوخت چرمی شدم. من تصور خودم را حمل در اطراف توت چرم دست ساز کامل است که جلب تعریف و تمجید در همه جا من رفت. با این حال ، ایده در واقع ساخت که کیسه رویایی به نظر می رسید کاملا ترسناک و احساس مانند نوع پروژه تنها برای فاضلاب با تجربه محفوظ است.

 

سازمان دیده بان ویدئو دوخت در امتداد این الگوی شورت بدون درز

حقیقت گفته می شود، من آنقدر مرعوب شدم که حتی شروع کنم و سال ها طول کشید تا با ترسم روبرو بشم و اولین ورق چرمم را خریداری کنم. خبر خوب این است، پس از چند سال (و ایجاد یک حرفه ای از دوخت به طور منظم،) من آموخته ام برخی از راهنمایی های واقعا مفید است که کار با چرم و دیگر پارچه های حیله و تزویر بسیار آسان تر و قابل دستیابی تر برای همه. شما می توانید راهنمای کامل من به دوخت چرم با کلیک کردن در اینجا را بررسی کنید.

 

برای استفاده از این الگوی کیف دستی چرم، شما همچنین نیاز به چند لوازم دوخت اساسی. من هر یک از زیر مشخص شده و شامل لینک های قابل خرید برای راحتی شما. از آنجا که ما در حال کار با پارچه منحصر به فرد برای این الگوهای کیسه چرم، برخی از لوازم ما ممکن است متفاوت نیز باشد.

 

آموزش تصویری:

 

مدیاوین

فهرست لوازم دوخت:

پایه کیت دوخت

پایه دوخت کیت مهم است مهم نیست که چه پروژه ای شما در حال کار بر روی. هنگامی که شما فقط شروع شده، آن را اغلب می تواند ساده ترین فقط خرید یک از پیش ساخته شده است. این کیت دوخت کامل ترین من می توانم در آمازون پیدا کنید، که معمولا بهترین معاملات بود.

 

مدیاوین

سوزن ماشین دوخت چرم

هنگام دوخت با چرم، حتماً در شروع هر پروژه از سوزن ماشین چرمی تازه استفاده کنید. من توصیه می کنم با استفاده از سوزن جدید برای جلوگیری از هر گونه آسیب و سرخوردگی ناشی از یکی از کسل کننده. چرم سوزن خود را نسبتا به سرعت کسل کننده بنابراین آن را ساده ترین فقط با یک سوزن ماشین چرم جدید برای هر پروژه شروع می شود. سوزن چرم بیش از سوزن جهانی هزینه نیست اما کمی ضخیم تر و قادر به رسیدگی به پارچه های ضخیم، سخت است.

 

چگونه چرم را با ماشین دوخت در خانه دوخت

 

مدیاوین

نخ ماشین دوخت چرم

برای نگه داشتن پارچه های سنگین مانند بوم، چرم، و جیر با هم، شما نیاز به یک موضوع سنگین. این ضخیم تر و سخت تر از پلی استر استاندارد است و می تواند پروژه عالی خود را با هم نگه دارید در حالی که ایستاده آزمون زمان. اغلب ما را می توان وسوسه به استفاده از موضوع جهانی برای الگوهای کیسه چرم ما اما موضوعات جهانی خواهد شکست و ضربه محکم و ناگهانی در طول فرایند ساخت پروژه خود را.

 

چگونه چرم را با دوخت دوخت

 

مدیاوین

پیاده روی پا

در یادگیری دوخت چرم، یکی از بزرگترین ابزارهایی که نیاز خواهید داشت، پای پرس کننده صحیح است. اگر شما در کار با چرم و یا پارچه ضخیم اغلب برنامه ریزی, من نمی توانم پیاده روی پا به اندازه کافی توصیه! اساسا, پیاده روی پا شامل مجموعه ای اضافی از سگ خوراک در بالای پای پرس خود را به طوری که آن را پارچه خود را ساندویچ و کمک به راهنمای آن را از طریق ماشین دوخت آسان تر بدون هیچ گونه مقاومت. داشتن پای پیاده روی در دستی هر زمان که شما در حال دوخت وینیل، بوم، جیر، چرم، و یا چرم faux و همچنین پارچه های معمولی مانند ترک سنگین و لباس های بیرون آمده است. شما می توانید یکی از من استفاده کنید با کلیک کردن در اینجا دریافت کنید.

 

چگونه به دوخت چرم با ماشین دوخت در خانه

 

مدیاوین

کلیپ های لحاف

یکی دیگر از ابزار است که باعث می شود چرم دوخت در خانه بسیار آسان تر است داشتن برخی از بایندر و یا دوخت کلیپ در دست. از آنجا که هر بار که یک سوزن نفوذ چرم خود را, سوراخ دائمی است, ما می خواهیم برای جلوگیری از پر سر و صدا پارچه خود را تا آنجا که ممکن است. استفاده از کلیپ های بایندر و دوخت به جای چرخاندن سنجاق، سوراخ های غیرضروری را تا حداقل نگه می دارد.

 

چگونه به استفاده از این چرم الگوی کیف دستی

 

مدیاوین

چرم آسان توت الگوی کیسه

 

برای ساخت این الگوی کیف دستی چرم، فقط چاپ کردن الگوهای کیسه چرم قابل چاپ در اینجا. هنگامی که قطعات چاپ و ضبط شده با هم، ما می خواهیم به قطع قطعات الگوی زیر:

 

یک قطعه جیبی

دو قطعه بدن کیف پول

دو زبانه حلقه ای

یک قطعه گوست

دو تاپ کیف پول

 

مدیاوین

اگر شما نیاز به کمک چاپ، ذخیره سازی، و دانلود الگوهای دوخت پی دی اف، اتمام راهنمای کامل من در اینجا.

 

چرم توت الگوی کیسه قابل چاپ

هنگامی که شما در حال دوخت چرم با یک ماشین دوخت در خانه، چند راهنمایی کمی به خاطر داشته باشید وجود دارد. اول این است که همیشه استفاده از یک پای راه رفتن بر روی الگوهای کیسه چرم خود را. این مجموعه اضافی از سگ خوراک آن را آسان تر بر روی ماشین شما. همچنین, گسترش طول بخیه خود را به 3.5 یا 4.0. از آنجا که هر سوراخی که شما درست می کنید و چرم می کنید دائمی خواهد بود، ما آن سوراخ ها را تا حداقل نگه می داریم. در نهایت، مطمئن باشید که شما با استفاده از سوزن چرم و تست بخیه های خود را با موضوع سنگین بر روی یک قطعه قراضه چرم قبل از کار بر روی پروژه خود را.

 

مدیاوین

هنگامی که تنظیمات دستگاه خود را آماده هستند، آن زمان برای دوخت جیب جلو بر روی قطعه کیسه جلو با استفاده از نشانه گذاری بر روی این الگوهای کیسه چرم به عنوان یک راهنما است. تنظیم سوزن خود را بنابراین آن را به عنوان نزدیک به لبه خام جیب خود را که ممکن است اما هنوز هم اجازه می دهد سگ خوراک اضافی از پای راه رفتن خود را واقعا نگه داشتن شرکت بر روی چرم خود را. مطمئن باشید که طول بخیه خود را به 3.5 یا 4.0 گسترش دهید تا سوراخ های اضافی در پارچه خود را کاهش دهید و پاره شدن را کاهش دهید. از آنجا که چرم fray نیست، ما لازم نیست به پایان لبه بالای جیب جلو آنچه.

 

توجه: برای این بخش از آموزش، ما با استفاده از سنجاق دوخت برای نگه داشتن چرم خود را در محل. به طور کلی (و برای بقیه این پروژه) ما با استفاده از کلیپ های لحاف. اگر شما کلیپ لحاف در دست نیست, شما همچنین می توانید کلیپ های بایندر استفاده کنید. ما واقعا می خواهیم برای کاهش استفاده از سنجاق دوخت به دلیل آنها ایجاد سوراخ سوراخ در چرم خود را که قرار است دائمی باشد.

 

چگونه به دوختن یک الگوی کیسه توت چرم آسان

 

مدیاوین

حالا وقتشه که گوست رو نصب کنیم هنگامی که ما در حال قرار دادن گوست در جلو و پشت ما قطعات الگوی کیف پول، ما در حال شروع در لبه های بالا. مطمئن شوید که همه چیز به درستی صف قبل از کار راه خود را به پایین در بدن کیسه. نگه داشتن همه چیز را در محل با کلیپ های لحاف.