دیروز DIY ماسک صورت بسیار سرگرم کننده بود! با این حال ، چند نفر از شما در مورد آموزش هدبند همراه را به ماسک صورت راحت تر برای دوره های طولانی از زمان پرسید. بنابراین ، امروز من فکر کردم من یک کامل اختصاص به ایجاد آنها.

 

headbands برای ماسک صورت خانگی

 

این که آیا شما در حال ساخت ماسک صورت بدون دوخت و یا ماسک دوخته شده, ماسک صورت خانگی می تواند شروع به کشیدن و یا تحریک گوش خود را پس از پوشیدن گسترده.

 

این شکایت شماره یک است که من از پرستاران در مورد ماسک پارچه شنیده ام.

 

مشاهده من در مورد چگونگی ایجاد ماسک صورت با فیلتر HEPA، اتصالات بینی سیم، و قالب قابل چاپ در اینجا.

 

مدیاوین

یا ماسک صورت "دی ای ای" من اینجا.

 

چگونه به یک Headband است که با تمام DIY چهره ماسک آموزش کار می کند

 

برای درمان این, شما می توانید این آموزش ساده headband برای دریافت مناسب راحت تر برای سایش گسترده. اغلب، ماسک های پزشکی می توانند شروع به تحریک و کشیدن ناراحت کننده بر روی گوش خود را هنگامی که آنها برای دوره های طولانی از زمان پوشیده می شود. این طراحی ساده headband یک پروژه سریع و آسان است که طول می کشد تمام فشار کردن گوش خود را و باعث می شود snug، ماسک های پزشکی فوق العاده راحت به پوشیدن تمام روز است.

شما می توانید آن را در محل با دوخت زیگ زاگ بر روی یک ماشین دوخت استاندارد با سوزن ballpoint و یا با استفاده از سرگر دوخت.

 

مدیاوین

هنگامی که پارچه خود را دوخته شده است، آن زمان آن را به تلنگر سمت راست. درز خود را با دقت در مرکز لوله خود قرار داده است. این است که رفتن به لبه پشت headband خود را و آن را نیز رفتن به دکمه های خود را دوام بیشتری.

 

از اینجا دوباره آن را به دو نیم می کنید، سبک همبرگر. سنجاق کنید و در امتداد لبه کوتاه دوخت. این قرار است برای تکمیل لوله است که قرار است هدبند خود را.

 

مدیاوین

هنگامی که لبه کوتاه هدبند خود را دوخته شده است، آن را اساسا کامل و آماده برای پوشیدن. احساس رایگان آن را امتحان کنید تا مطمئن شوید که آن را راحت قبل از اضافه کردن دکمه های خود را.

این headband بسیار راحت به پوشیدن و اتصال به پیوندهای الاستیک یا جانبی ماسک صورت خود را. طول می کشد تمام فشار کردن گوش خود را، بنابراین شما می توانید یک snug، مناسب تنگ و هنوز هم راحت است.

 

امیدوارم این آموزش مفید پیدا کرده و یاد گرفته باشه که چطور یه هدبند بسازه که باعث میشه این زمان پرهیجا کمی راحت تر بشه. واقعا ، من امیدوارم که شما در بر داشت این آموزش مفید در طول این زمان آشفته.