چیزی کاملا کم تعمیر و نگهداری، بدون مراقبت، و کاملا سکسی در مورد امواج ساحلی وجود دارد وجود دارد؟ پس از تست بسیاری از آموزش ها و وزن جوانب مثبت و منفی از هر عنصر، من فکر می کنم من در نهایت ایجاد اسپری نمک دریا کامل است که شما می توانید شلاق تا در خانه. شما احتمالا در حال حاضر تمام مواد تشکیل دهنده در آشپزخانه خود را!

 

DIY ساحل امواج بافت آموزش اسپری

 

مدیاوین

قبل از اینکه ما واقعا به موهای بافت ساحلی شیرجه رفتن, من می خواهم به یک دقیقه به صحبت در مورد برخی از هک آسان است که به شما نتایج نهایی شما به دنبال.

 

سازمان دیده بان ویدئو دوخت در امتداد این الگوی شورت بدون درز

نکته #1 طبیعی جعلی به دنبال فر

اول از همه، من نمی خواهد به شما بگویم به شکستن آهن فر خود را و مجبور برخی از امواج نرم است. برای من موهای ساحل باید کمی بی زحمت تر و طبیعی تر از آن باشد. (Kudos به دختران خارج وجود دارد که این نوع از فداکاری هر چند!) اگر شما چوب موهای مستقیم, شروع با جعل برخی از امواج طبیعی به دنبال با خوابیدن در braid فرانسوی و یا braids بوکسور شب قبل از. من دوست دارم به موهای مرطوب braid بنابراین آن را یک شبه مرطوب و فر من قدرت ماندن بیشتر است. سپس، در صبح، spritz برخی از اسپری نمک دریای DIY برای بافت اضافه شده و بروید. این ساده ترین، مدل موهای پنج دقیقه ای است که شما را با موهای بمب ساحلی باقی می دارد.

 

نکته #2 اضافه کردن این اگر موهای شما می افتد تخت

همانطور که موهای خود را طولانی تر رشد می کند, آن را اغلب می تواند خود را با وزن محض خود را وزن. اگر شما در این قایق.... یا موهای خود را فقط فر به خوبی نگه نمی دارد, دو برابر اندازه گیری ژلاتین در مخلوط اسپری نمک دریا خود را برای برخی از نگه اضافی.

 

نکته #3 اضافه کردن فر بیشتر با خشک کن ضربه:

اگر شما به طور طبیعی موهای فرفری.... یا نوعی مرتب کردن مو موجدار، افزایش و تعریف فر طبیعی خود را با پخش مو. شروع با موهای مرطوب, spritz اسپری نمک دریای DIY خود را در سراسر, و ضربه خشک موهای خود را با استفاده از دلبستگی منتشر. در اینجا یک آموزش عالی در مورد چگونگی استفاده از پخش کننده مو.

 

بنابراین بدون آدو بیشتر، در اینجا دستور العمل کامل:

در ایجاد این DIY دریا دستور العمل نمک، من می خواستم برای ایجاد یک محصول زیبایی برای شما بچه ها که به عنوان طبیعی بود که ممکن است، و موهای خود را خشک و یا آسیب دیده را ترک نمی کند. این برای من شگفت انگیز است که چگونه بسیاری از محصولات مراقبت از مو در واقع آسیب موهای خود را! به همین دلیل است که در آموزش زیبایی طبیعی من، هر عنصر هدف و سود خاصی دارد. در اینجا شکست :

 

مزایای هر ماده تشکیل دهنده:

نمک دریا

این ماده تشکیل دهنده است که به موهای خود را بافت ساحلی شما به دنبال است. با این حال ، هر نمک تا به خواص خشک کردن بنابراین ما هر گونه اثرات منفی با مواد مرطوب کننده دیگر مبارزه با. نمک دریای طبیعی مولکول های بزرگتری دارد (بنابراین به راحتی به هر رشته جذب نمی شود) و به طور کلی کمتر فرآوری می شود بنابراین نسبت به نمک سفره سنتی نیز کمتر به موهای شما آسیب می رساند.

 

مدیاوین

آووکادو اویل

روغن آووکادو به شدت مرطوب کننده است، با ریزش مو مبارزه می کند، و حتی بدون مسدود کردن فولیکول های مو، که به رشد طبیعی تر مو کمک می کند. از آنجا که موهای ساحلی است همه چیز در مورد ضخامت شدید, این روغن ایده آل برای ایجاد به طور طبیعی, موهای ضخیم تر.

 

Cedarwood Essential Oil & Lavender Essential Oil

هر دو از این روغن های ضروری بوی فوق العاده اما ما خواهد شد اضافه کردن آنها را به اسپری نمک دریا DIY ما برای مزایای اضافه شده خود را نیز هست. هر دو از این روغن های ضروری خاص برای رشد مو بزرگ هستند و هر دو حاوی خواص مرطوب کننده.

 

مدیاوین

ژلاتین دشت

آیا می دانستید که فولیکول های موی شما تقریباً به طور کامل از پروتئین ساخته شده اند؟ Yup. هر رشته شامل ۸۰٪ پروتئین خالص است، به همین دلیل است که تخم مرغ، ماست یونانی، و دیگر ماسک های موی بسته بندی شده با پروتئین، شگفتی هایی را برای موهای شما انجام می دهند. بیشتر مردم این را نمی دانند، اما ژلاتین نیز به شدت پروتئین بالا است و به شکلی می آید که به راحتی توسط هر رشته جذب می شود. به همین دلیل است که آموزش لمیناسیون مو DIY من کار می کند تا به خوبی. ژلاتین همچنین می تواند در جایگزینی ژل مو سنتی استفاده می شود, ایجاد یک نگه داشتن سبک وزن, متوسط, و در واقع باعث می شود موهای خود را سالم تر در روند.

 

با هر ماده تشکیل دهنده که بسیار مفید, شما از بین بردن تمام پر کننده ها, مواد شیمیایی دیوانه, و نشانه گذاری اضافی. آیا ساخت محصولات زیبایی خود را سرگرم کننده نیست؟

 

مدیاوین

با تشکر از شما بسیار برای خواندن این بچه ها آموزش کوچک! اگر سوالی داشتید لطفا در نظرات زیر به من اطلاع ندهید!

 

عاشق بودی؟ لطفا آن را به اشتراک بگذارید!

DIY ساحل امواج بافت اسپری

 

مدیاوین

DIYs زیبایی بیشتر برای شما:

 

مدیاوین

 

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

ما از این زمینه برای تشخیص ربات های اسپم استفاده می کنیم. اگر این را پر کنید، به عنوان اسپمر مشخص می شود.

اشتراک

ذخیره

 

مدیاوین

 

اشتراک گذاشتن

لیزا مکهام

 

توسط لیزا MECHAM

 

مدیاوین

« DIY ظروف طلا و جواهر آویز w / شن و ماسه و SeashellsDIY این بوهو آسان کردن شانه بالا »

تو هم ممکنه دوست داشته باشی

یافتن پروژه های بیشتر:

 

جستجو

 

مدیاوین

 

25 DIY Boho شیک ایده های دکور کریسمس25 DIY Boho شیک ایده های دکور کریسمس

10 کاملا رایگان الگوهای دوخت Pdf10 کاملا رایگان دوخت الگوهای پی دی اف

15 لباس زیر زنانه DIY, برنج, و شورت را امتحان کنید در 201915 DIY لباس زیر زنانه, برنج, و شورت را امتحان کنید در سال 2019

دستور العمل کامل DIY خشت دستور العمل کامل DIY خشت

40+ DIYs کریسمس خلاق. The Best of Pinterest 202040+ Creative Christmas DIYs. بهترین Pinterest 2020

چگونه به ماسک صورت برای کودکان و نوجوانان و بزرگسالان. بدون دوخت ماسک خانگی آموزش چگونه به ماسک صورت برای کودکان و نوجوانان و بزرگسالان . بدون دوخت ماسک خانگی آموزش

40+ درجه یک DIY هدیه کریسمس دوستان شما در واقع می خواهید40+ درجه یک DIY هدیه کریسمس دوستان شما در واقع می خواهید

 

مدیاوین

به روز رسانی تنظیمات حریم خصوصی