خرید تیشرت ساده ، خرید اینترنتی تی شرت دخترانه ارزان ، خرید اینترنتی مانتو بلند شیک ، لباس مجلسی دخترانه

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

DIY دریا اسپری نمک برای امواج ساحلی

چیزی کاملا کم تعمیر و نگهداری، بدون مراقبت، و کاملا سکسی در مورد امواج ساحلی وجود دارد وجود دارد؟ پس از تست بسیاری از آموزش ها و وزن جوانب مثبت و منفی از هر عنصر، من فکر می کنم من در نهایت ایجاد اسپری نمک دریا کامل است که شما می توانید شلاق تا در خانه. شما احتمالا در حال حاضر تمام مواد تشکیل دهنده در آشپزخانه خود را!

 

ادامه مطلب...
۲۲ آبان ۹۹ ، ۱۴:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

چگونه به یک هدبند برای ماسک صورت DIY

دیروز DIY ماسک صورت بسیار سرگرم کننده بود! با این حال ، چند نفر از شما در مورد آموزش هدبند همراه را به ماسک صورت راحت تر برای دوره های طولانی از زمان پرسید. بنابراین ، امروز من فکر کردم من یک کامل اختصاص به ایجاد آنها.

 

ادامه مطلب...
۲۲ آبان ۹۹ ، ۱۴:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دوخت لپ تاپ سفارشی آستین W / این چرم لپ تاپ کیسه آموزش

 این پروژه پیشرفته به نظر می رسد، اما من می خواهم دست خود را نگه دارید و شما را از طریق هر مرحله راه رفتن. شما یاد می گیرید که چگونه به کار با این مواد مختلف، چگونه برای اضافه کردن قلاب دکمه مغناطیسی، چگونه به دوخت جیب، و چگونه آن را به اندازه مناسب برای لپ تاپ و نوت بوک های خاص خود را.

در این آموزش ، خواهد شد کار با هر دو چرم واقعی و چرم faux. در حالی که شما می توانید کیسه لپ تاپ چرم خود را سفارشی با این حال دوست دارید، من انتخاب کردم به بدن اصلی کیسه در جیر faux به دلیل آن می آید از پیش اندود شده است و به مراتب ارزان تر از چیز واقعی است. جیب ها و فلپ جلوی کیسه از چرم پوست گوزن معتبر ساخته خواهد شد تا به شما نشان دهد که چگونه با هر دو کار کنید.

ادامه مطلب...
۲۲ آبان ۹۹ ، ۱۴:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

20+ کریسمس پروژه های دوخت شما می توانید در یک بعد از ظهر را

حتی قبل از اینکه شروع به دوخت کنم، عاشق ساخت پروژه های دوخت کریسمس بودم. من از چسب های پارچه ای، سوزن دوخت دست، و حتی اسلحه چسب داغ برای ساخت هدایای دست ساز و دکور خانه استفاده می کردم. نمیتونستم به اندازه کافی ازش بگیرم . در حالی که خلاق مد وبلاگ صدها آموزش ، آن را ندارد تنوع زیادی از تعطیلات دوخت آموزش .... هنوز.

 

ادامه مطلب...
۲۲ آبان ۹۹ ، ۱۴:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ساده ترین الگوهای کیف چرم قابل چاپ

سلام دوستان! با پاییز بر ما، من فصل را با ساخت کیفیت، قطعات جدید برای کمد لباس من جشن گرفته ام. بنابراین امروز من خیلی هیجان زده برای به اشتراک گذاشتن این الگوی کیف دستی چرم با شما! بهترین قسمت از این آموزش این است که من طراحی آن را بر روی هر ماشین دوخت در خانه ساخته شده است.

 

ادامه مطلب...
۲۲ آبان ۹۹ ، ۱۴:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰