بررسی انواع بافت مو

در این مقاله در تلاشیم که به انواع بافت مو بپردازیم.با بررسی موهای سلبریتی های مشهور سینما اینکار را انجام خواهیم داد.

من مطمئن هستم آن را به راحتی آشکار است ، اما موی انسان دارای انواع بافت مو است و می آید در تمام انواع بافت و الگوها. نوع مو اشاره به مقدار curl و ضخامت در رشته مو فرد برای یک سر تک مو. انواع مو از دسته ها 1 به 4, و در داخل هر دسته, مقدار حلقه به رشته های مو فرد با یک نامه اعم از a به c notated.
پیدا کردن نوع مو شما ممکن است نسبتا آسان و یا کمی بیشتر به چالش کشیدن. دلیل بودن این است که برخی از مردم می توانند انواع مختلفی از مو در سر خود را در یک زمان داشته باشد. در نتیجه ، برخی از جنجال های مربوط به نوع مو و حتی سوال که آیا تایپ کردن مو مهم است وجود داشته است. من می گویم مهم است. اگر چه تایپ کردن مو می تواند گیج کننده باشد ، دانستن نوع مو شما می تواند به شما کمک کند تعیین آنچه که به طور طبیعی برای موهای شما سالم است ، شیوه هایی که به رشد مو شما کمک می کند و شیوه هایی که ممکن است به سلامت موهای شما آسیب برساند.

انواع بافت مو نوع 1

انواع بافت مو

نوع یک مو به عنوان مو است که هیچ الگوی curl و به طور طبیعی راست طبقه بندی. نوع یک مو تمایل به براق و چرب با توجه به فقدان رشته مو از curl. از آنجا که رشته مو کاملا مستقیم ، روغن های طبیعی که از پوست سر آمده می تواند تمام راه را به پایین شفت مو برسد. در نوع 1 دسته ، نوع 1a ، نوع 1a و نوع 1a دسته مو وجود دارد.
نوع 1a مو کاملا صاف است و کمی به هیچ بدن. این است که به طور رسمی به عنوان نوع مو است که حلقه را نگه ندارد شناخته شده است. مو فقط به طور کامل مستقیما از ریشه به نوک. بسیاری از زنان آسیایی در این دسته قرار می گیرند ، اما در غیر این صورت ، این نوع مو بسیار نادر است. در واقع ، آن را بسیار نادر است ، جنیفر آنیستون یک نوع 1a نیست ، من فقط یک عکس از او با استخوان موهای صاف استفاده می شود برای نشان دادن چه نوع 1a مو به نظر می رسد مانند.
نوع مو 1b است بدن بیش از نوع یک مو و به طور کامل صاف نیست. بیشترین راست مودار زنان به رده نوع 1b سقوط. نوع مو 1b است قابل تشخیص از نوع 1b مو به دلیل آن را یک حلقه نگه دارید. نوع 1b مو در اینجا خم پراکنده و وجود دارد ، و به پایان می رسد از مو تمایل به curl زیر کمی ، بر خلاف نوع 1b مو که در آن به طور کامل به پایان رسید کاملا مستقیم.
نوع مو 1c است به طور کلی راست ، بدن ، و چند حوزه از امواج نه چندان زیاد اما خم خفیف.  نوع مو 1c است که کاملا tousled نگاه زمانی که آن را به خودی خود خشک. این نگاه طبیعی و بدون استفاده از ابزار حرارتی به دست آورد. رشته های فردی تمایل به ضخامت و درشت.

نوع 2

انواع بافت مو

نوع 3

انواع بافت مو

نوع سه مو به عنوان مو است که به طور طبیعی فرفری و به شکل مانند یک طبقه بندی شده است. نوع سه شکل مو حلقه اجازه می دهد که به طور طبیعی بدون استفاده از دستکاری و یا محصولات مو شیک تعریف شده است. نوع 3 مو تمایل به خشک با توجه به بافت مو. روغن های طبیعی موجود در پوست سر به اندازه کافی سنگین برای رسیدن به گذشته تمام منحنی و خم در امتداد شکل S از رشته مو ، بنابراین بر خلاف نوع 1 و در برخی موارد نوع 2 مو ، این روغن طبیعی رسیدن به پایان می رسد از نوع 3 مو نیست. در نوع رده 3 ، نوع 3a ، نوع 3a و نوع مو 3a انواع وجود دارد.
نوع 3a مو ویژگی های سست شرلی معبد فر که اغلب ابریشمی در بافت. فر به راحتی خود را بدون استفاده از محصول یا دستکاری دستی بسیار تعریف شده است.
نوع مو 3b شامل فر است که بیشتر spiraled و فنری از نوع 3b فر. بسیاری از زنان نیمه سیاه و سفید به این دسته قرار گیرند. مو هنوز هم در حد متوسط خود را در آن تعریف شده است ، اما آن را بسیار وزدار بدون استفاده از کمک های شیک ، مانند ژل و مو کرم.
نوع فر 3c بیشتر محکم کشیده شده و coily از نوع 3c فر, و اغلب بسیار بافت. رشته های مو فرد از نزدیک بسته بندی شده با هم, این نیز به عنوان شناخته شده به عنوان تجمع. طول می کشد کمی دستکاری کتابچه راهنمای کاربر برای دریافت فر به طور مساوی تعریف شده است ، اما آنها هنوز هم در حد متوسط به خود تعریف شده ، اما نه به عنوان صاف به عنوان 3b فر.

نوع 2 مو به عنوان مو است که به طور طبیعی موجی و شکل فرم طبقه بندی شده است. نوع 2 مو به عنوان روغنی به عنوان نوع 1 مو با توجه به الگوی بافت از رشته مو فرد نیست ، اما نوع 2 مو خشک است یا نه. در نوع 2 دسته, نوع 2a وجود دارد, نوع 2a و نوع دسته مو 2a.
نوع 2a مو چندین شل ، طبیعی ، امواج ساحل در سراسر سر ، بر خلاف نوع مو 1c است که ویژگی های چند خم جزئی. نوع 2a مو به عنوان وزدار به عنوان دیگر دو نوع 2 دسته مو نیست, پس از آن به راحتی می توانید وزن زمانی که شما درخواست محصول بیش از حد.
نوع ویژگی های مو 2b امواج است که به وضوح تعریف شده و محکم تر کشیده شده است ، اما مو هنوز هم از نزدیک به سر چوب و نمی کند و یا گزاف گویی کردن. نوع مو 2b زمانی است که وز و پا زدن شروع می شود. بسیاری از خانم ها که به این دسته قرار می گیرند ، باید از محصولات ژل بر اساس استفاده کنند تا وز را دور نگه دارند.
نوع مو 2c متشکل از امواج که شدیدا کشیده شده, به طوری که آنها شروع به حرکت کردن در اطراف خود و شکل فر مارپیچی شل. نوع 2c مو frizziest از همه نوع است 2 دسته ها و مو پرش تا کمی و poofs دور از صورت.

نوع 4

انواع بافت مو

نوع 4 مو به عنوان مو است که به صورت coily و شدیدا فر بدون تعریف و قابل تشخیص حلقه های نوع شکل 3 مو طبقه بندی شده. یکی دیگر از تفاوت اصلی بین نوع 4 مو و نوع 3 مو این است که نوع 4 مو به طور معمول نگه می دارد به همان شکل که آیا آن را مرطوب و یا خشک, که در آن به عنوان نوع 3 مو کاملا مستقیم و یا موجی زمانی که مرطوب. نوع 4 مو گرایش به بسیار خشک با توجه به شکل رشته مو فرد. روغن های طبیعی تولید شده توسط پوست سر تمایل به گرفتن بیشتر از یک اینچ یا دو پایین شفت مو با توجه به الگوی بسیار بافت مو. در نوع رده 4 ، نوع 4a ، نوع 4a و نوع موهای 4a وجود دارد.
نوع 4 مو coily است و به شکل تنگ ، کاملا فر استوانه ای. این فر تمایل دارند که در مورد عرض یک مداد و کاملا فنری در طبیعت. بر خلاف رده دیگر 4 نوع مو ، مو 4a پایین می رود ، و 4a مو دارای یک الگوی curl به وضوح تعریف شده است.
نوع 4 ب مو طول می کشد بر روی یک الگوی تنگ ، crimpy ، بیشتر از فر استوانه ای. افتراق بین نوع مو 4b و نوع مو 4b می تواند کاملا گیج کننده است ، اما فقط به یاد داشته باشید که نوع مو 4b است که هنوز به وضوح تعریف شده است. ریشه های مو 4b ممکن است به عنوان تعریف شده, اما به پایان می رسد مو 4b یک الگوی حلقه روشن.
نوع مو 4c متشکل از "Z" شکل, الگوی زیگزاگ و تمایل به نشان می دهد کمی به هیچ بخش تعریف شده از مو. بافت رشته مو فرد محدوده تا حد زیادی, از نازک/خوب به wiry و درشت. مو 4c شناخته شده است به بیش از نیمی از طول آن کوچک ، که من فکر می کنم بسیار شگفت انگیز است!

موی راحت

انواع بافت مو

یکی از انواع بافت مو موی راحت است.موهای آرام سزاوار نوع مو خود را به دلیل آرامش مو تغییر الگوی حلقه طبیعی مو. الگوی curl از موهای آرام محدوده در هر نقطه از نوع 1 به نوع 3 مو زمانی که در رابطه با بافت خشک; به معنی موهای آرام هنوز هم می تواند فرفری باشد ، الگوی curl فقط looser از بافت اصلی است. با این حال ، مو را در طبیعت oilier از نوع 1 مو را ندارد و هنوز هم منعکس کننده ماهیت خشک کن از انواع مو curlier.

راهکاری برای تعیین نوع مو

نوع مو بهتر است تعیین زمانی که موی خود را به تمیز و به طور کامل عاری از محصولات مو است. برای این کار شما نیاز به شستن مو خود را با یک شامپو روشن کننده ملایم. پس از شستن مو ، اجازه دهید آن را به طور طبیعی هوا خشک به دلیل خشک کردن موهای خود را با خشک کن ضربه به طور موقت تغییر الگوی curl آن است. همچنین ، موهای خود را با یک حوله خشک نکنید زیرا این کار می تواند انواع موهای خاصی را وزدار و تعیین نوع موی واقعی خود را حتی سخت تر.
هنگامی که مو خشک هوا ، نگاهی به بخش های مختلف از مو خود را و تعیین نوع مو خود را بر اساس شرح فوق و تصاویر. به خاطر داشته باشید که شما ممکن است بیش از یک نوع مو داشته باشد. به عنوان مثال ، آن را برای برخی از زنان آمریکایی آفریقایی به یک اکثریت 3b نوع مو با بخش 4a نوع مو غیر معمول نیست.
اگر از مقاله ی انواع بافت مو خوشتان آمد آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

خرید تیشرت ساده