حتی قبل از اینکه شروع به دوخت کنم، عاشق ساخت پروژه های دوخت کریسمس بودم. من از چسب های پارچه ای، سوزن دوخت دست، و حتی اسلحه چسب داغ برای ساخت هدایای دست ساز و دکور خانه استفاده می کردم. نمیتونستم به اندازه کافی ازش بگیرم . در حالی که خلاق مد وبلاگ صدها آموزش ، آن را ندارد تنوع زیادی از تعطیلات دوخت آموزش .... هنوز.

 

بنابراین در حال حاضر، من اعماق اینترنت و بهترین Pinterest را برای شما بهترین پروژه های دوخت کریسمس سال 2020 به ارمغان بیاورد.

 

بهترین قسمت؟ هر پروژه خلاق در زیر همراه با دستورالعمل های کامل و الگوی دوخت رایگان. من بسیار سپاسگزار برای همه فاضلاب و وبلاگ نویسان صنایع دستی که ایجاد این پروژه های باور نکردنی این کریسمس بنابراین ما می توانیم این بهترین، تعطیلات صمیمانه تر هنوز!


همه کاره ترین کریسمس جوراب زنانه ساقه بلند الگوی دوخت

به نظر می رسد مانند هر زمستان در طول زمان فوق العاده ترین سال، من revamp دکور تعطیلات من و می خواهم سبک های مختلف جوراب زنانه ساقه بلند کریسمس. به همین دلیل است که برای این هنر و صنعت کریسمس، من ایجاد این فوق العاده ساده کریسمس الگوی جوراب زنانه ساقه بلند برای شما بچه ها! خرید جوراب ساق بلند جدید می تواند گران, و ساخت آنها را خودتان تنها طول می کشد چند گام! به علاوه، از این الگو می توان برای مطابقت با هر دکور خانگی استفاده کرد.

 

DIY زشت ترین ژاکت کریسمس برای زوج!

جان و من تا به حال بسیار سرگرم کننده آینده با این DIY زشت کریسمس ایده های ژاکت من فقط تا به حال آنها را با شما به اشتراک بگذارید! این پروژه بسیار سرگرم کننده بود برای ایجاد و حتی بیشتر سرگرم کننده به پوشیدن با هم. این ژاکت های مسخره تمجیدهای زیادی را به دست آورد! نمیتونم صبر کنم تا بهت نشون بدم چطوری .

 

این DIY زشت کریسمس ایده های ژاکت بسیار ساده برای تکمیل. از اونجایی که اونا قراره زشت باشن، واقعا ً نمیتونی خرابش کنی. اگر درخشش ها از بین بره اشکالی نداره اگر بیانیه قلع خود را آستین snags در راه پله - بدون biggie. این پروژه ای است که در آن شما واقعا می توانید خلاق و فقط از آن لذت ببرید.

 

Make Quick & Easy Slippers With This Printable Pattern

 

به نظر می رسد به محض سرد شدن هوا، می خواهم دمپایی هایم را بذارم و هرگز..... و منظورم اینه که دیگم هیچوقت اونا رو در نبر این الگوی دوخت قابل چاپ از تیلی و دکمه ها رایگان است برای چاپ و خودتان را و پارچه زیادی استفاده نمی کند، و آن را انبار کامل باستر. من هیجان زده به این در چند اندازه برای kiddos من در سال جاری. مشاهده آموزش کامل و خود را با کلیک کردن در اینجا.

 

را دامن درخت جشن

این سریع و آسان بدون دوخت کریسمس درخت دامن را می توان با یک ماشین دوخت و یا بدون ساخته شده است. من عاشق پروژه ها با برخی از تطبیق پذیری اضافه شده! به علاوه، از آنجا که آن را از احساس ساخته شده است، این پروژه کوچک ارزان است بیش از حد. بالا کردن دکور تعطیلات خود را با این دامن درخت گل ناز از DIY عشق زنده.

ارتقاء دکور تعطیلات خود را با بالش پچ پچ جشن

اگر شما جدید به لحاف، با شروع کردن با ساخت یک بالش ساده راه بسیار خوبی برای "غوطه ور کردن انگشتان پا و آزمایش آب است." با استفاده از این طراحی کابین ورود به سیستم اساسی، شما می توانید بالش لحاف کریسمس، بالش روز ولنتاین، و غیره با تعویض رنگ های آگهی چاپ شما را انتخاب کنید. سرگرم کننده و آسان درست است؟

پیچیدن هدیه قابل استفاده مجدد با این DIY سانتا ساک

یه جایی حدود 15 دسامبر از پیچیدن تمام اون هدیه ها خسته میشی؟ منم همین طور. اونجا جاییه که پروژه های دوخت کریسمس مثل این یکی از کلبه سبز اپل اومدن تو . آن را یک بار و سپس دوباره استفاده از آن دوباره و دوباره سال به سال. شما برخی از زمان صرفه جویی و ایجاد سرگرم کننده، وارثان خانواده است که تنها باعث می شود تعطیلات حتی جادویی تر است.