عینک آفتابی

راهنمای خرید عینک عینک آفتابی فراهم راحتی بیشتر و حفاظت در برابر نور روشن و اغلب در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) نور است. به درستی محافظت از چشم از خطرات ناشی از نور UV, عینک آفتابی باید مسدود کننده UV-۴۰۰ را به ارائه پوشش خوب در برابر کل طیف نور است که به شمار خطر.  لنزهای فوتوکروم ، که نور ، تیره زمانی که توسط نور UV زده است. رنگ تیره از لنز در یک جفت عینک آفتابی انتقال نور از طریق لنز را مسدود.

قطبش نور یک ویژگی اضافه شده است که می تواند به لنزهای sunglass اعمال شود. فیلتر های قطبش قرار است برای حذف اشعه قطبی به صورت افقی از نور ، که از بین می برد تابش خیره کننده از سطوح افقی (اجازه می دهد که برای دیدن به آب زمانی که منعکس نور در غیر این صورت پایمال صحنه). عینک آفتابی قطبی ممکن است برخی از مشکلات را برای خلبانان از زمان بازتاب از آب و سازه های دیگر که اغلب مورد استفاده برای ارزیابی ارتفاع ممکن است برداشته شود در حال حاضر. مایع کریستال نمایش اغلب منتشر نور قطبی ساخت آنها گاهی اوقات دشوار برای مشاهده با عینک آفتابی قطبی. عینک آفتابی ممکن است فقط برای اهداف زیبایی پوشیده شود ، یا به سادگی چشم ها را پنهان کند. نمونه هایی از عینک آفتابی که به این دلایل محبوب بودند عبارتند از فام های چای و mirrorshades. بسیاری از افراد نابینا شیشه های نزدیک به مات را برای مخفی کردن چشم هایشان به دلایل زیبایی می پوشند.

عینک آفتابی نیز ممکن است لنز های اصلاحی, که نیاز به یک نسخه. کلیپ در عینک آفتابی و یا کلیپ های sunglass را می توان به یکی دیگر از جفت عینک متصل شده است. برخی از عینک آفتابی قرار دادن در اطراف به اندازه کافی بزرگ به بیش از بالای جفت عینک دیگر پوشیده می شود. در غیر این صورت ، بسیاری از مردم برای اصلاح دید خود ، از لنزهای تماسی استفاده می کنند تا عینک آفتابی استاندارد را از آن خود کند.

بزرگنمایی (bioptics)


عینک همچنین می تواند بزرگنمایی را فراهم کند که برای افراد مبتلا به اختلالات بینایی یا نیازهای شغلی خاص مفید است. به عنوان مثال می شود bioptics و یا تلسکوپ bioptics که تلسکوپ کوچک نصب شده بر روی ، در ، و یا پشت لنز به طور منظم خود را. طرح های جدیدتر استفاده از تلسکوپ های سبک وزن کوچکتر ، که می تواند به شیشه اصلاح و بهبود ظاهر زیبایی (مینی تلسکوپی عینک) جاسازی شده است. آنها ممکن است به شکل عینک خود شامل که شبیه عینک یا دوربین دوچشمی را, و یا ممکن است به عینک های موجود متصل.

عینک های کامپیوتر/بازی های زرد رنگی


زرد شیشه های رنگی یک نوع عینک با رنگ زرد جزئی. آنها اصلاح رنگ جزئی را انجام می دهند ، در بالای کاهش خستگی به علت عدم چشمک زدن. آنها همچنین ممکن است در نظر گرفته شود جزئی اصلاح نشده عینک های بدون تجویز. [5] بسته به شرکت ، این رایانه یا بازی عینک همچنین می تواند انرژی بالا آبی و فوق العاده بنفش نور را از صفحه نمایش ال سی دی ، روشنایی فلورسنت و سایر منابع نور فیلتر کند. این اجازه می دهد تا برای کاهش فشار چشم. [6] این عینک را می توان به عنوان استاندارد یا نسخه لنز است که به فریم های استاندارد نوری مناسب دستور داد.  با توجه به نور فوق العاده بنفش مسدود کردن ماهیت این لنزها, آنها همچنین کمک به کاربران خواب در شب همراه با کاهش دژنراسیون ماکولا وابسته به سن. 

عینک محافظ ضد انعکاس


عینک های حفاظتی ضد تابش ، و یا عینک های آبی نور ، می تواند بازتابی از نور است که وارد چشم ما را کاهش دهد. لنز با توجه به پوشش ضد تابش خیره کننده برای جلوگیری از بازتاب نور در شرایط مختلف نور. با کاهش میزان تابش خیره کننده بر روی چشم ها ، بینایی می تواند بهبود یابد. 

ضد تابش خیره کننده نیز به شیشه های بیرونی اعمال می شود ، بنابراین برای تماس بهتر با چشم اجازه می دهد

قطعات


جفت از سیم چشم و یا رینگ اطراف و نگه داشتن لنز در محل
پل که اتصال دو سیم چشم
شاسی ، ترکیبی از سیم چشم و پل
نوار بالا و یا نوار پیشانی ، یک نوار درست بالای پل ارائه پشتیبانی ساختاری و/یا بهبود سبک (کشور/سبک پدر بزرگ). علاوه بر این از نوار بالا باعث می شود یک جفت عینک خلبان هوانورد
جفت ابرو یا کلاه ، کلاه های پلاستیکی یا فلزی که بیش از بالای سیم چشم برای بهبود سبک و ارائه پشتیبانی اضافی برای لنز مناسب است. علاوه بر این از ابرو باعث می شود یک جفت عینک را browline عینک
جفت از پد بینی است که اجازه می دهد تا استراحت راحت از سیم چشم در بینی
جفت اسلحه پد اتصال پد بینی به سیم چشم
جفت معابد (earpieces) در دو طرف جمجمه
جفت از راهنمایی معبد در پایان می رسد از معابد
جفت قطعه پایان اتصال سیم چشم از طریق لولا به معابد
جفت از قاب جلو قطعات پایان
جفت لولا اتصال قطعات پایان به معابد ، اجازه می دهد یک حرکت مفصل گردنده. بهار بارگذاری فلکس لولا یک نوع است که با یک بهار کوچک که affords معابد طیف بیشتری از جنبش مجهز و آنها را به سنتی محدود نیست ، ۹۰ درجه زاویه.