بدون شک و تردید خرید اینترنتی لباس مزایای مختص خویش را داراست.

دیگر حتمی نیست در مغازه‌های به هم ریخته بگردید , منزل را ترک نمائید یا این که چه بسا پیژامه‌تان را عوض فرمائید . با‌ وجود این در کنار مزایای دوچندان خرید اینترنتی لباس , ممکن است دردسرهایی هم گریبان‌تان را بگیرد : شلواری که به‌اندازه‌ی سه سایز کوچک‌تر به دست‌تان می رسد , مواجهه با عبارت «جنس فروخته‌شده پس گرفته نمی‌شود» یا این که غافلگیری‌های خشن دیگر . برای این که وقت‌تان هدر نرود و اعصاب‌تان خرد نشود , به نکات خرید از طریق اینترنت جامه که با شما درمیان خوا هیم گذاشت دقت فرمایید . دفعه‌ی آن‌گاه که قصد خرید با اینترنت خرقه داشتید در شرایطی‌که آنان را به‌کار بگیرید , خواهید روئت کرد که از سفارش‌تان پشیمان نخواهید شد.

۱ . اندازه‌هایتان را داشته باشید

تا اینجا همه‌ی ما متوجه شده‌ایم که سایزها باتوجه به برندها و چه بسا سری‌های ایجاد باهم تفاوت دارا‌هستند . این انواع در مغازه‌ها با یک پرو ساده‌ معلوم میشود , ولی هنگام خرید از طریق اینترنت خرقه این قابلیت و امکان برای شما آماده نیست . به‌همین‌دلیل حتمی است با متر نواری بدور قفسه‌ی سینه , کمر , باسن و قد شلوارتان را مقدار بگیرید . در صورتی نمی‌دانید چطور این اندازه‌ها را به‌دست بیاورید , به خیاط مراجعه‌نمایید یا این که از دستورالعمل‌های استاندارد مو جود یاری بگیرید .

۲ . جدول سایزها را بررسی نمائید

پیش از گشت‌وگذار مجازی دربین لباس‌ها , با تطبیق اندازه‌هایی که از خودتان به‌دست آورده‌اید با جدول سایزبندی لباس‌های وبسایت , سایز لباسی را که قرار است توصیه بدهید پیدا نمائید . چنانچه از سایتی خرید می کنید که برندهای متنوعی دارااست , برای یافتن سایز مناسب‌تان در هر مارک می بایست بررسی بیشتری انجام دهید .

ایده‌ی بدی نیست که نگاهی زود گذر به جدول سایز در تارنما تولید‌کننده‌ی جامه بیندازید . چون جدول‌های جان دار در فروشگاه‌های اینترنتی به طور معمول راهنماهایی عمومی‌تر می‌باشند که برای هرچه در آن تارنما عرضه میشود کاربرد دارا‌هستند . بدین ترتیب ممکن است جدول سایز جان دار در تارنما به شما بگوید که می بایست سایز ۸ را تعیین فرمایید , ولی جدول کمپانی تولید‌کننده‌ی جامه سایز ۱۰ را به شما توصیه نماید . نکته‌ی دیگری که احتمالا بخواهید آن را درنظر بگیرید , اندازه‌های خرقه بر بدن جور است . قد یک گونه گهگاه می تواند به شما ایده‌ای در باب بلندی یا این که کوتاهی یک جامه بدهد .

خرید اینترنتی لباس

۳ . نظرها خریداران دیگر را مرور نمایید

نظرها یوزرها داده ها زیاد ارزشمندی است , چراکه در زمینه ی خرقه مدنظرتان دیدگاهی حقیقی و واقعی به شما ارائه میدهد . درپی نظراتی باشید که مربوط به سایز , تن‌خور و کیفیت مال خرقه است تا متوجه میزان انطباق جامه با سایزتان بشوید ; با اعتنا به نظرها , ممکن است ضروری باشد که شما سایز بزرگ‌تر یا این که کوچک‌تری را تعیین فرمایید . درحالی‌که ممکن است در عکس‌ها جامه تن‌خور خیر و خوبی داشته باشد , البته در غایت احتمال دارد در نصیب سینه تنگ و به‌شکل ناجوری در نصیب لگن گشاد باشد , یا این که مخلوط نامتناسب دیگری داشته باشد .

۴ . فرآورده جامه را بررسی فرمایید

حسی که فرآورده جامه به شما می دهد صحیح به‌اندازه‌ی سایز آن اهمیت دارااست . هیچ کابوسی بدتر از این نیست که پس از ماه‌ها دیده دوختن به یک جامه , هنگامی آن را لمس نمایید ملاحظه کنید جنسی مشابه به سنباده دارا است . پس پیش از خرید اینترنتی لباس کمد لباس ‌تان را برای یافتن جنسی از پارچه که بیش تر از همگی آن را دوست دارید و جنسی که موجب خارش پوست شما میشود یا این که حس خفگی یا این که غم به شما میدهد بررسی فرمایید.

. از ادغام سازنده‌ی پارچه‌ی این لباس‌ها یادداشت بردارید و از آن به‌عنوان منبعی برای خرید با اینترنت جامه استعمال نمایید . در صورتی آگاه باشید که از کالا پارچه‌ی پلی‌استری متنفرید طاقت فرسا نیست که تاپ صد در صد از مال پلی‌استر را فراموش نمائید .

۵ . خرقه را در نمایش‌های مد ملاحظه کنید

عکس‌های جامه ممکن است داده ها صدق به شما ندهند , پس در صورتی قابلیت و امکان دیدن جامه بر بدن یک نوع در درحال حاضر تکان را داشتید , به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . می توانید پیش از خرید اینترنتی لباس ویدئوی مراسم نمایش خرقه را در وب جست‌ و جو فرمائید .

۶ . در هنگام خرید اینترنتی لباس منعطف باشید

این نکته را از یاد نبرید , رنگی که از خرقه در صفحه‌ی نمایش میبینید ممکن است متعدد با هنگامی باشد که خرقه را در دست دارید . چه بسا رنگ یک جور جامه ممکن است از چندین ساخت تا محرمانه بعدی تغییر و تحول داشته باشد . با‌اینکه بایستی مهیا باشید تا اندکی تفاوت در ته‌رنگ لباسی که به دست‌تان رسیده با عکسش را بپذیرید , درعین‌حال , در شرایطی‌که می بینید رنگ خرقه چه بسا با انتظارات تعدیل‌شده‌‌تان هماهنگ نیست ( به عنوان مثال خرقه آجری رنگ به رنگ فسفری به شما تحویل شده‌است ) , حتما آن را پس بدهید.

شایسته ترین سایت‌های خرید جامه زنانه ; پاسخی به سؤال «چی بپوشم؟»

۷ . به قابلیت مرجوع کردن مال توجه فرمایید

چه بسا در‌صورتی‌ که در هنگام خرید اینترنتی لباس نکات ذکرشده را به‌کار بگیرید , هنوز احتمال دارد که گهگاه از خریدتان رضایت نداشته باشید . بدین ترتیب پیش از خرید از اینترنت جامه به قابلیت و امکان مرجوع کردن متاع توجه فرمایید . مثلا موردها پایین را بررسی فرمایید : قابلیت و امکان مرجوع کردن خرقه فارغ از پرداخت هزینه , بازه وقتی که می‌توان طی آن جامه را پس بخشید , قابلیت و امکان بده بستان جامه با خرقه دیگر , این‌که آیا می‌توان خرقه را در فروشگاه پس بخشید و این که آیا بایستی برای پس دادن خرقه هزینه‌ای بپردازید یا این که خیر .

۸ . یادداشت بردارید

استارت نمائید به تهیه‌ی یک فهرست از فروشگاه‌های اینترنتی خرقه و برندهایی که از آن خرید می کنید ; سایز لباس‌هایی را که خریده‌اید و این‌که هر سایز چقدر مناسب‌تان بوده است , یادداشت فرمایید . با داشتن این فهرست خریدهای بعدی برای‌تان زیاد بی آلایش می گردد . بااین‌کار , خیر صرفا از برندهای محبوب‌تان فهرستی دارید بلکه از حدس زدن درخصوص لباس‌ها و سایزهایشان نیز خلاص میشوید .
تنها زیرا لباسی دقیقا سایز تن‌تان نیست , عامل نمیشود که آن را پس بدهید . جامه را پیش خیاط محله ببرید و برای اندکی تغییر‌و تحول به وی بسپارید . اما این عمل بیشتر به درد مواردی میخورد که جامه به تن‌تان گشاد باشد . در شرایطی‌که جامه برایتان خیلی کوچک باشد , ممکن است حتمی است آن را پس بدهید .

۱۰ . سبد خریدتان را تخت گاز پایانی نکنید

در خرید از اینترنت جامه به‌این استدلال که نمی‌توانید پارچه‌ی آنها‌را لمس فرمائید , احتمال خریدهای هیجانی بیشتر میشود . برای خودداری از خریدهایی که بعدا از آن پشیمان میشوید , از خویش بپرسید آیا بدین خرقه نیاز دارم , آیا میتوانم آن را با بقیه لباس‌هایی که دارم هماهنگ کنم , و آیا آن را حقیقتا می پوشم.

اما در پایان این مطلب امیدوارم که لذت برده باشید و بتوانید از مطلب کمک بگیرید.