1

آن را ساده نگه دارید. سبک گردیده است همه چیز در مورد به دنبال

مانند شما را در هیچ تلاشی قرار داده است ، بنابراین لباس های خود را ساده نگه دارید. استفاده از تعداد محدودی از لباس و قطعات لوازم جانبی. این امر به ویژه مهم است که آن را به لوازم جانبی می آید.

به عنوان مثال ، روسری و النگو و گوشواره بزرگ و کلاه را نمی پوشند. سعی کنید خود را به دو لوازم جانبی قابل توجه/لهجه محدود.

 

2

یک لباس مناسب برای مناسبت را انتخاب کنید. شما می خواهید به پوشیدن لباس که نگاه شیک اما بیش از حد برای مناسبت نیست. بیش از حد پانسمان یک علامت مطمئن است که شما را به راه بیش از حد فکر و تلاش را به چگونه شما لباس پوشیدن است. آیا پوشیدن لباس های فانتزی برای خرید مواد غذایی نیست ، و لباس شب طولانی نمی پوشند زمانی که یک پیراهن کوکتل انجام خواهد داد ، به عنوان مثال.

 

3

تاکید بر لوازم جانبی. از آنجا که خود لباس خود را به طور کلی باید در بی صدا ، رنگ های خنثی می شود ، شما می خواهید را به لوازم جانبی خود را قطعه لهجه خود را. این باید توجه جلب و نگاه فوق العاده سرد. این آسان تر است به لوازم جانبی که مطابق با آخرین اسلوب و روندها ، پس نگران نباشید در مورد آن به همان اندازه (در این منطقه ، آن را معمولا خوب). 5

به عنوان مثال ، شما می توانید یک کلاه فلاپی و روسری مد طرح دار با یک ژاکت قهوه ای ، آبی سه راهی ، شلوار جین سفید لاغر ، و چکمه های قهوه ای جفت.

مثال دیگر این خواهد بود که پوشیدن لباس سیاه و سفید و جفت آن را با گوشواره قرمز و دستبند.

فقط مطمئن شوید که پالت رنگ خود را در سراسر ساز و برگ را نگه دارید. رنگ لوازم جانبی لهجه به طور کلی باید همان و یا تعریف یکدیگر.

 

4

مو را نادیده نگیرید. شما می خواهید موهای خود را به شیک بیش از حد. نگه داشتن آن را در یک سبک ساده و یا با دقت ایجاد "tousled" نگاه کنید ، اما مطمئن شوید که شما در واقع ایجاد نگاه هستند. موهای شما باید به نظر خوب, حتی اگر آن را به نظر نمی آید مثل شما صرف یک ساعت گرفتن آن را فقط حق.

اجتناب از محصولات برای رسیدن به یک نگاه طبیعی تر در ارتباط با سبک گردیده است. این به این معنی هیچ ژل یا اسپری مو!

 

5

استفاده از حداقل آرایش. زنان باید به جلوگیری از استفاده از آرایش بسیار قابل توجه. نگه داشتن رنگ های طبیعی ، خانمها ، و به عنوان نزدیک که شما می توانید به دنبال مانند شما اصلا آرایش در همه. شما می خواهید ، البته ، تأکید بر بهترین ویژگی های خود را و پنهان کردن معایب خاص ، اما نمی رود در دریا.

لب ها یک منطقه از استثنا هستند ، زیرا این می تواند یک راه عالی برای اضافه کردن یک انفجار اضافی کمی به لباس با معرفی رنگ های روشن ، مانند قرمز کلاسیک.

 

6

خطوط و بافت را به حداقل نگه دارید. الگوهای اختلاط خوب فوق العاده دشوار است و شما را نگاه هرج و مرج و کمتر ظریف. درست است که یک آیتم در لباس خود را یک الگو یا بافت, اما نگه داشتن آن را به یک محدود.

 

7

جلوگیری از فله. لایه ها را حداقل نگه دارید و از موارد دلپذیری یا موارد دیگر که مقدار زیادی از انبوه را اضافه کنید اجتناب کنید. این باعث خواهد شد که شما به نظر می رسد chubbier و کمتر کارآمد و شیک. ژاکت های بزرگ یک زمان و مکان ، اما تمایل به رفتن در و خارج از مد تا حدودی ، بنابراین مراقب باشید.

خرید تیشرت ساده