1

عطر را نادیده نگیرید. در حالی که ممکن است بصری آشکار

، عطر می تواند یک راه طولانی به سوی توسعه چگونه مردم شما را درک بروید. بوی خوب نگه داشتن خود و لباس های خود را تمیز ، اما همچنین در نظر اضافه کردن یک عطر یا کلن به مد خط خود را به بالا. اجتناب از بوی جوان مانند بوی میوه ای به نفع چیزی بیشتر بالغ برای لمس واقعا درجه یک.

 

2

یک سبک امضا داشته باشید. لباس های خود را در یک موضوع نگه دارید تا یک سبک امضا را به خودتان بدهید. این یک نگاه است که مردم با شما معاشرت خواهد شد و شما را شیک تر به نظر می رسد, حتی اگر آنها لزوما مانند لباس های خود را.

 

3

مناسب نگاه خود را به شما. سبک شما برای خودتان ایجاد کنید باید به طور کلی که شما به عنوان یک فرد مطابقت دارند. به عنوان مثال ، یک زن واقعا شیرین مصرف در نگاه catty خواهد شد عجیب و غریب و خارج از محل به نظر می رسد ، همان است که به عنوان یک تاجر جدی پانسمان در سبک گانگستری. خیاط لباس خود را به تناسب شخصیت شما و مردم خواهد شد بسیار بیشتر تمایل به آن را به عنوان سبک خود را ببینید.

 

4

مطمئن باشید. آیا شما تا به حال احساس مانند برخی از مدل می تواند یک گونی کاغذ قهوه ای بپوشند و هنوز هم راه رفتن پایین باند به دنبال ارتفاع مد ؟ آیا می دانید یک پسر که می پوشد tracksuit و هنوز به نحوی موفق به نگاه کاملا مد روز ؟ چه صنعت مد نمیخواهد شما را به دانستن این است که بسیاری از به دنبال شیک واقعا پایین می آید به اعتماد به نفس طرح ریزی. شما لازم نیست که در واقع اعتماد به نفس ، البته ، اما اگر شما راه رفتن پایین خیابان در لباس که شما به وضوح فکر می کنم شما نگاه بزرگ در ، مردم معمولا تمایل به توافق برسند که (حداقل) آن لباس ها برای شما مناسب است.

 

5

عمل مثل شما اهمیتی نمی دهند و یا ، در واقع اهمیتی نمی دهند. بخش گردیده از نگاه شیک باید البته با دادن یک هوا است که شما اهمیتی نمی دهند ارائه شده است ، و یا که شما فقط در ساز و برگ اول شما می توانید پیدا انداخت. زمانی که افراد لباس شما را تعریف می کنند ، فروتن یا بی تفاوت باشد.

 

6

راه رفتن آرامی. به منظور نگاه شیک ، شما همچنین می خواهید به نگاه ظریف و هماهنگ است. این به این معنی سقوط نیست اگر شما در حال پوشیدن پاشنه. برازنده بودن باید برای بچه ها آسان تر باشد ، اما هنوز هم مهم است تا آن را نادیده نگیرید.

 

7

به راحتی نگاه کنید ، حتی زمانی که شما نیستید. حتی اگر شما با پوشیدن 4 "پاشنه بلند ، شما نیاز به شبیه آن همه کاملا طبیعی و شما کاملا راحت است. شکایت نکنید و به طور مداوم لباس های خود را تنظیم مجدد کنید. اگر این سبک برای شما کار نمی کند ، اگر شما نمی توانید به طور اتفاقی در آن به نظر برسد ، پس سعی کنید چیزی که واقعا راحت تر است. شما می توانید راحت و شیک.

 

8

استراحت. باز هم ، سبک گردیده است همه چیز در مورد به دنبال awesome در حالی که همچنین به دنبال مثل شما در همه سعی نکنید. گردیده ، درست است ؟ بنابراین استراحت. نگاهی به نگرش به طور کلی لرز به همه چیز در زندگی است. همیشه آرام و شاد بماند ، و شما خیلی بهتر نگاه کنید ، بدون توجه به آنچه شما در حال پوشیدن.

خرید تیشرت ساده