5کمد لباس فعلی خود را مرور کنید. قبل از هر گونه خرید جدید, بررسی آنچه شما. شما ممکن است قادر به ایجاد لباس های جدید با استفاده از ترکیبی از آیتم های جدید و قدیمی.

شما همچنین باید دور انداختن و یا اهدا اقلام که متناسب نیست و یا که شما بعید است که به پوشیدن دوباره به عنوان آنها دلیلی مصرف فضای گنجه. مواردی که هرگز پوشیده نشده اید نیز می تواند اهدا شود

.چه شما و چه چیزی شما را فاقد ؟ چه متناسب با چشم انداز خود را از جدید خود را, سبک مد روز? اگر شما از انواع کردجنس ، اما هیچ پیراهن ناز و یا پیراهن به زیر آنها بروید ، سپس در خرید تاپس زمانی که شما به خرید بروید. آیا شما یک مقدار زیادی از شلوار های معمولی اما هیچ شلوار لباس و یا فرم اتصالات شلوار ؟ تمرکز محل در خرید شلوار جین trendier و شلوار لباس هنگامی که شما بیرون رفتن خرید.توجه به شرایط انتخاب لباس در حال حاضر. لباس با سوراخ یا که کشیده شده است ، مد روز نیست. با توجه به بیرون ریختن هر چیزی که فراتر از تعمیر آسیب دیده استسعی کنید در لباس شما برای مدتی پوشیده نیست. همانطور که بدن در طول زمان تغییر می کند ، ممکن است برخی از لباس های خود را بیش از حد بزرگ یا خیلی کوچک پیدا کنید. هر چیزی را که دیگر متناسب نیست ، اهدا کنید.
شما همچنین باید در نظر گرفتن خلاص شدن از اقلام لباس که دیگر مناسب. اگر شما لباس شما استفاده می شود به پوشیدن به باشگاه ها ، به عنوان مثال ، و دیگر بسیاری از partier از شاید وقت آن است برای خلاص شدن از این اقلام است.
در نظر بگیرید راه های جدید شما می توانید لباس های قدیمی قبل از خلاص شدن از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال ، پیدا کردن راه شما می توانید لباس تا پیراهن که شما در حالی که پوشیده نیست.

6
فروشگاه آنلاین. در حالی که آن را حس می کند به فروشگاه در فروشگاه ها که شما می توانید لباس را امتحان کنید, شما ممکن است قادر به دور با خرید برخی از اقلام آنلاین. اگر شما اندازه خود را نسبتا خوب می دانید ، شما ممکن است معاملات بزرگ آنلاین پیدا کنید. با این حال ، اگر شما مطمئن نیستید از اندازه شما ممکن است بخواهید به یک فروشگاه بروید. بازگشت یک آیتم شما خریداری آنلاین می تواند گران. شما همچنین می توانید لوازم جانبی ، مانند کیف پول و عینک آفتابی ، آنلاین برای قیمت های ارزان تر را خریداری کنید.

7
دنبال روند با مراقبت. روندها تمایل به محو شدن به سرعت. با این حال ، می توان آن را سرگرم کننده به دنبال برخی از روند است که شما علاقه واقعی در. روند را انتخاب کنید که شما احساس می کنید کار با سبک شخصی شما. به عنوان روند محو شدن به سرعت, در موارد مرسوم ، مد روز بیش از حد صرف نیست به عنوان آنها لازم نیست برای مقاومت در برابر استفاده طولانی مدت.
این می تواند سرگرم کننده به دنبال برخی از روند ، اما به خاطر داشته باشید که آنها تمایل به محو شدن به سرعت. اگر شما احساس می کنید شخصا به یک روند خاص کشیده شده ، آن را دنبال کنید اگر شما می خواهید. به عنوان مثال ، اگر شلوار چسبان نگاه بزرگ در شما احساس رایگان برای خرید یک جفت. با این حال ، آیا صرف یک تن از پول در یک جفت از استرچ به عنوان آنها به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به کمتر مد روز با گذشت زمان. در عوض ، برای یک جفت ارزان تر بروید. در حالی که آنها به احتمال زیاد پوشیدن سریعتر ، شانس هستند این آیتم مد خاص خواهد بود علاوه بر بی انتها به یک کمد لباس شیک.
در عوض, صرف پول بیشتر در مورد, مانند آنهایی که در بالا ذکر شد, که به طور مداوم برای سال های مد روز. شما می توانید این موارد را به کمد لباس موجود خود را به عنوان روند تغییر برای سال های آینده ترکیب.
دنبال روند شما به راحتی می توانید به کمد لباس فعلی خود را ترکیب. اگر رنگ صورتی کمرنگ یکی از رنگ های فصل است و شما بیشتر لوازم جانبی قرمز ، شما ممکن است بخواهید به نشستن این یکی از. اگر دیگر ، سایه خنثی ، همچنین در سبک سرمایه گذاری در یک جفت شلوار و یا یک جلیقه در آن رنگ بیش از صورتی

8
Accessorize. لوازم جانبی کلاسیک می تواند کمک به کمد لباس خود را ایستادگی کردن. سرمایه گذاری در لوازم جانبی خوب برای تعریف انتخاب لباس ما. این یک جای خوب برای تقسیم کردن به عنوان یک کیف دستی خوب یا جفت کفش می تواند فورا لباس بالا بردن.
روسری خوب, طلا و جواهر, ساعت, عینک آفتابی, و لوازم جانبی دیگر می تواند کمک به اشکاف خود را درخشش. به دنبال فروش ترخیص کالا در لوازم جانبی در فروشگاه های مورد علاقه خود را.

خرید تیشرت ساده