بودن مد روز نیاز به مقدار زیادی از زمان و فداکاری. شما نیاز به وصله کردن کمد لباس شخصی خود را و تنظیم شیوه زندگی خاص برای حفظ حس سبک. اگر شما تلاش 

را در, شما می توانید تبدیل به یک فرد مد روز.

بخشی1
اتخاذ سبک مد روز

1
یادگیری اصول اولیه مد. شما ممکن است یک ایده از آنچه در آن به معنی مد روز ندارد. اگر شما مطمئن نیستید چه به منزله سبک مد روز ، صرف برخی از زمان یادگیری در مورد مد خود را. شما می توانید این کار را با دنبال کردن مشاوره از دوستان و ارزیابی شخصیت خود انجام دهید.
اگر شما با مد ناآشنا هستید ، خواندن آخرین سبک ها ممکن است مفید نباشد. شما ممکن است مشکل درک زبان و اصطلاحات. به جای خواندن ، از یک دوست شیک بخواهید که شما را در یک سفر خرید. اجازه می دهد او را به شما کمک کند لباس های شیک که نوع بدن شما را تملق گفتن انتخاب کنید.
حس مد خوب با شخصیت شما شروع می شود. در حالت ایده آل, انتخاب خود را در مد باید چیزی در مورد شما به عنوان یک فرد بیان. سعی کنید وعدهی یک لیست از صفات شخصیت و احساسات شما می خواهم برای دیدن توسط کمد لباس خود را منتقل.
سعی کنید به توجه به طراحی لباس شما را امتحان کنید و خرید در فروشگاه ها. طراح چه کسی است ؟ شهرت او در دنیای مد چیست ؟ چرا او یک جیب در یک محل خاص در یک کت یا جفت شلوار جین قرار داده است ؟ چرا استفاده از دو نوع پارچه به جای یک ؟ سعی کنید برای انجام برخی تحقیقات در مورد این پرسش ها زمانی که شما به خانه. گوگل طراح و خواندن به بالا و یا خود را به اهداف هنری و حرفه ای.

2
توجه به وب سایت های مد و وبلاگ ها. اگر شما می خواهید به شیک تر ، یکی از راه های بسیار خوبی برای اقامت تا به روز در آخرین روند و سبک است که به دنبال انواع وبلاگ های مد. این وب سایت ها می تواند به شما الهام بخش چگونه برای تبدیل شدن به شیک تر.
نشانه حداقل 3 وبلاگ مد و یا وب سایت. مرور سایت ها چند بار در هفته و به دنبال به روز رسانی در روند مد و سبک.
اینستاگرام همچنین می تواند یک منبع عالی باشد اگر می خواهید شیک تر باشید. وبلاگ نویسان Instagram را دنبال کنید که سبک شما را تحسین می کند. شما همچنین می توانید هشتگ ها را جستجو کنید مانند #ootd (لباس روز) برای الهام گرفتن برای سبک های جدید.

3
جمع آوری اصول. روند آمده و بروید ، اما موارد خاص همیشه شیک خواهد بود. سهام تا در اصول اولیه و ، از آنجا ، ترکیب و مطابقت با لوازم جانبی و موارد دیگر لباس. به عنوان مثال ، خوب ، تمیز ، سفید سه راهی برای مردان و زنان ضروری است. آن را با شلوار جین یا شلوار برای یک نگاه کلاسیک و مینیمالیستی جفت کنید.
اگر شما یک زن هستید ، یک لباس کوچک سیاه و سفید همیشه در سبک خواهد بود. به دنبال یک لباس سیاه و سفید اساسی است که در نوع بدن شما چاپلوس است. زانو طول دامن سیاه و سفید نیز یک گزینه همواره مد روز برای زنان است.
جارچی سیاه و سفید ، شلوار سیاه و سفید و یا شلوار لباس ، شلوار جین جین تیره ، و سفید دکمه پایین پیراهن آیتم هایی که همیشه در مردان و زنان مد روز است. شما می توانید ترکیب و مطابقت با انواع مختلف لباس برای ایجاد لباس های بسیاری. 6
کت سنگر بژ یک نگاه عالی برای زمستان و سقوط برای مردان و زنان است. کردجنس نیز برای ماه سردتر خوب. سعی کنید هر دو ژاکت سفید و سیاه و سفید ، بنابراین شما می توانید آن را با انواع لباس مطابقت.
برای لوازم جانبی ، یک جفت پمپ های سیاه و سفید و یک کیف چرم سیاه گزینه های عالی برای زنان است. آنها همواره مد روز در نظر گرفته و با انواع لباس خواهد رفت.
مروارید و الماس ناودانی خوب هستند, گزینه های طلا و جواهر سنتی و تمایل به رفتن با بسیاری از لباس های مختلف.
4
سبکی را که برای شما مناسب است انتخاب کنید. مد بسیار متنوع است. در هر لحظه داده شده ، انواع مختلفی از سبک های مختلف در فصل هستند. سبک هایی را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی کنید و سلیقه شخصی خود را مطابقت دهید.
این مهم است که در راه است که به شما صحبت می کند مد روز. اگر سبک مینیمالیستی تری را ترجیح می دهید ، مواردی را که با آن موضوع می روید انتخاب کنید. اگر شما ترجیح می دهند بیشتر پر جنب و جوش ، آیتم های الگو لباس ، انتخاب موارد مد روز در آن موضوع.
شما همچنین متوجه اقلام لباس خود را شروع به مخلوط با هم اگر شما اجازه دهید سلیقه خود را دیکته سبک خود را. لباس و انتخاب لوازم جانبی شما توسط سلیقه شخصی شما مرتبط خواهد شد. اگر یک پیراهن را انتخاب کنید که به نظر نمیرسد با هر چیزی بروید ، شانس این است که شما در نهایت یک مجموعه شلوار را در همان سبک خریداری کنید.

خرید تیشرت ساده