در حالی که اکثر لباس های دوست داشتنی شما ملزم به محو شدن کمی در طول زمان هستند ، راه های مختلفی برای راحتی رنگ وجود دارد تا طول عمر لباس های رنگارنگ خود را طولانی تر کنید. استفاده از سرکه سفید یا نمک جدول برای تنظیم رنگ زمانی که لباس های خود را جدید هستند ، و حفظ شیوه های شستن خوب برای اطمینان از اینکه

لباس های خود را تمیز و روشن بماند.

1

بار لباس های جدید خود را به ماشین لباسشویی توسط رنگ. اول ، مواردی را که می خواهید بر اساس رنگ تنظیم کنید ، تقسیم نمایید. سپس ، قرار دادن بار تک رنگ را به درام ماشین لباسشویی ، گسترش آنها را به طور مساوی. برای بهترین نتایج ، تعداد موارد را به یک بار کوچک (حدود 1 تا 4 مورد) محدود کنید.

در حالی که شما ممکن است انتخاب کنید به مخلوط رنگ در ماشین لباسشویی پس از شستشو اولیه, شما می خواهید برای جدا کردن آنها را برای اولین شستشو به منظور تنظیم دقیق رنگ در سرکه.

تصویر عنوان مجموعه رنگ در لباس مرحله 2

2

سرکه سفید مقطر را انتخاب کنید برای جلوگیری از تغییر رنگ. سرکه سفید مقطر به طور کلی بهترین گزینه برای تنظیم به طور موثر رنگ در لباس بدون هیچ گونه خطر آسیب رساندن به پارچه است. در حالی که برخی از سرکه ها محبوب, مانند سرکه شراب قرمز و سرکه سیب, یک رنگ طبیعی است که ممکن است برخی از پارچه های لباس اثر, سرکه سفید مقطر امن است برای استفاده در لباس خود را.

سرکه سفید مقطر را می توان در اکثر فروشگاه های مواد غذایی یافت ، و یا شما می توانید آن را سفارش آنلاین.

 

3

سرکه سفید مقطر را بر روی لباس های جدید خود بریزید. اول ، لباس های جدید خود را در ماشین لباسشویی قرار دهید. سپس ، پور 1/2 به 1 فنجان (۲۴۰ میلی لیتر) از سرکه سفید در بالای لباس ، بسته به چقدر بزرگ بار شما است. بوی سرکه ممکن است قوی باشد اما نگران نباشید--باید آن را در شستشو پراکنده.

برای بهترین نتایج ، فقط لباس هایی را که می خواهید رنگ را در آن قرار دهید اضافه کنید ، محدود به چند مورد.

شما لازم نیست برای اضافه کردن مواد شوینده رختشویی در هنگام شستشو با سرکه سفید, به عنوان سرکه خواهد لباس خود را ضد عفونی.

 

4

دستگاه شستشو را در سیکل شستشو با آب سرد تنظیم کنید. برای جلوگیری از شکستن پارچه و یا باعث رنگ به اجرا ، گزینه آب سرد در mashing شستن خود را انتخاب کنید. سپس ، چرخه شستشو را قبل از فشار دادن دکمه "شروع" انتخاب کنید.

اگر ماشین لباسشویی خود را یک گزینه چرخه شستشو ندارد, را انتخاب کنید تحریک کم, گزینه شستشوی سریع.

 

5

هوا خشک لباس برای بهترین نتایج. دراز لباس خود را بر روی یک سطح تمیز و یا قطع آنها را به خشک. در حالی که شما می توانید لباس های خود را از طریق خشک کن اجرا کنید اگر شما ترجیح می دهید (و یا اگر شما به آنها نیاز به سرعت انجام), گرما باعث می شود پارچه به شکستن سریع تر, باعث لباس خود را به محو شدن. پس از سرکه کمک کرده است مجموعه ای از رنگ ، خشک کردن هوا کمک می کند تا رنگ روشن و پارچه های قوی نگه دارید.

در حالی که بوی سرکه باید در طول چرخه شستشو تبخیر ، اگر هر بوی باقی مانده وجود دارد ، خشک کردن هوا باید از آن خلاص شوید.

علاوه بر تنظیم رنگ ، سرکه پاک و پاکسازی لباس های خود را ، بنابراین شما نمی خواهد که آنها را از طریق دوباره با مواد شوینده به طور منظم خود را اجرا کنید تا زمانی که نیاز به یک شستشو دیگر.

خرید تیشرت ساده