1

بار لباس های جدید خود را به ماشین لباسشویی توسط رنگ. اول ، مواردی را که می خواهید بر اساس رنگ تنظیم کنید ، تقسیم نمایید. سپس ، قرار دادن بار تک رنگ را به درام ماشین لباسشویی ، گسترش

آنها را به طور مساوی. برای بهترین نتایج ، تعداد موارد را به یک بار کوچک (حدود 1 تا 4 مورد) محدود کنید.
در حالی که شما ممکن است انتخاب کنید به مخلوط رنگ در ماشین لباسشویی پس از شستشو اولیه, شما می خواهید آنها را جدا به منظور تنظیم دقیق رنگ در با نمک.

2
اضافه کردن مواد شوینده رختشویی به لباس های جدید خود را در ماشین لباسشویی. لباس های جدیدی را که میخواهید رنگ را در ماشین لباسشویی تنظیم کنید قرار دهید. سپس, اضافه کردن مواد شوینده خود را منظم رختشویی, پس از جهت بر روی برچسب.
اطمینان حاصل کنید که مواد شوینده شما حاوی سفید کننده نیست.

3
اضافه کردن نمک جدول به لباس های شسته شده خود را. بسته به اینکه چقدر بزرگ رختشویی بار است و چقدر مواد شوینده شما بر این اساس اضافه شده است ، اضافه کردن 1 قاشق غذا خوری (15 میلی لیتر) به 1 ⁄ 2 فنجان (۱۲۰ میلی لیتر) از نمک جدول سفید. اضافه کردن نمک جدول به چرخه اول برای لباس های جدید می تواند کمک به مجموعه ای از رنگ ها و نگه داشتن آنها را از در حال اجرا در طول شستشو در آینده.
اگر شما فقط در تلاش برای تنظیم رنگ در یک قطعه از لباس ، به عنوان مثال ، استفاده از تنها 1 قاشق غذاخوری (15 میلی لیتر). افزایش 1 قاشق غذا خوری (15 میلی لیتر) در هر قطعه اضافی از لباس.
اضافه کردن نمک به چرخه شستشو خود را در طول شستشو آینده نیز ممکن است کمک به رنگ پژمرده تبدیل شدن به پر جنب و جوش دوباره.
تصویر عنوان مجموعه رنگ در لباس مرحله 9
4
ماشین لباسشویی را طبق معمول اجرا کنید. اگر ماشین لباسشویی شما دارای چندین گزینه چرخه شستشو ، چرخه شستشو مناسب برای مورد لباس خاص خود را انتخاب کنید. اگر لباس های خود را از یک پارچه ظریف ساخته شده ، به عنوان مثال ، شما به احتمال زیاد می خواهید برای انتخاب کوتاه ، تنظیم تحریک کم است.

5
هوا خشک لباس خود را برای بهترین نتایج. دراز لباس خود را بر روی یک سطح تمیز و یا قطع آنها را به خشک. در حالی که شما می توانید لباس های خود را از طریق خشک کن اجرا کنید اگر شما ترجیح می دهید, گرما شروع به شکستن پارچه و, در طول زمان, باعث می شود لباس خود را به محو شدن. خشک کردن هوا کمک می کند تا این تاخیر و نگه داشتن رنگ روشن است.

خرید تیشرت ساده