1. برحذر بودن از پسر فروش

او به شما هر آنچه شما می خواهید برای شنیدن بگویید--

که همه چیز به نظر می رسد بزرگ بر شما ، که خیاط فروشگاه می تواند هر کت و شلوار تعمیر. و شما تقریبا می توانید تضمین شده است احساس خود را از سبک خواهد شد متفاوت از مال شما. برای همه این دلایل, شما نیاز به دانستن تا حد امکان در مورد چگونه کت و شلوار باید مناسب و چه نوع کت و شلوار شما دنبال آن هستید قبل از شما را از طریق درب راه رفتن. به یاد داشته باشید ، شما رئیس هستید ، نه او.

 

کت و شلوار ، $۸۹۵ ، توسط رئیس سیاه و سفید. پیراهن ، $۲۲۵ ، توسط دیوید چو. کراوات ، $۱۱۸ ، توسط Hickey. میدان جیبی ، بهترین کلاس توسط رابرت Talbott.

 

2/16

2. بدانید که چرا شما در حال خرید یک کت و شلوار

آیا شما برای یک کت و شلوار است که شما در حال رفتن به پوشیدن به دفتر یک بار یا بیشتر یک هفته شکار ؟ (اگر چنین است ، آن را تاریک و کلاسیک نگه دارید.) یا شما به دنبال کت و شلوار شما چند بار در سال به عروسی و مجالس ترحیم می پوشند ؟ (سیاه یا نیروی دریایی شرط امن است.) آیا این یک کت و شلوار شما را به مصاحبه های شغلی می پوشند ؟ (اگر چنین است ، شما می خواهید به خوبی لباس پوشیدن اما بهتر نیست از پسر مصاحبه شما ، بنابراین هیچ چیز بیش از حد گران لباس.) یا آن نوع شما می خواهم با کفش کتانی و تی شرت می پوشند, و یا پوشیدن فقط کت با یک جفت شلوار جین? (فکر می کنم طراح ، نه بروکس برادران یا Hickey فریمن.)

 

کت و شلوار ، $۴,۷۰۰ ، توسط Brioni. شرت ، $۳۲۵ ، توسط Kilgour در Barneys نیویورک. کراوات ، $۱۳۰ ، توسط رالف لورن برچسب بنفش. نوار کراوات توسط Dunhill. کمربند توسط مارتین Dingman.

 

3/16

3. شروع در یک فروشگاه واحد

هنگامی که شما آماده برای شروع خرید ، گرفتن یک دوست که دریغ نکنید به شما با نظر بلانت ارائه ، و سر به یک فروشگاه مانند Barneys یا Saks یا Bloomingdale است. شما می توانید انواع مارک ها را به جای فقط یک مشاهده کنید. هنگامی که شما در داخل هستید ، یک دامان طبقه کت و شلوار خود را انجام دهید. ببینید چه سبک هایی انجام می شوند-چه چیزی مورد توجه شما است. نگاهی به قیمت ها. درخواست برای فروشنده زمانی که شما خوب و آماده است.

 

کت و شلوار ، $۱,۴۴۵ ، توسط Moschino Uomo. شرت ، $۱۳۸ ، توسط Hickey فریمن.

 

4/16

4 اندازه خود را بدانید

به نظر می رسد واضح است ، اما این نیست. مهم ترین عنصر از یک کت و شلوار مناسب آن است ، و نه بسیاری از بچه ها فروش را درک چگونه کت و شلوار باید مناسب و یا ، به طور خاص ، چگونه شما می خواهید مال شما را به جا. قبل از اینکه شما را به یک اتاق پانسمان قدم ، دسته بر روی اجزای مختلف کت و شلوار...

 

کت و شلوار, $۱,۵۹۵; شرت ، $۸۵ ؛ کراوات ، $۹۵ ؛ میدان جیبی ، $۶۵: همه پولو توسط رالف لورن. کفش. $۶۲۰ ، توسط Jil برای کلیسا است. کاف لینک توسط پل استوارت. عینک توسط لا Eyeworks.

خرید تیشرت ساده