5پوست انتخابی را نشان دهید

.چگونه به واقع آن را انجام دهد: "آیا مردم بیش از حد بسیاری از چیزهایی که در همه در یک بار نگاه نمی دهد ، " می گوید Halbreich. "اگر شما با پوشیدن لباس کم برش ، تمرکز بر روی کاهش--شما همچنین نیاز به بازوها و پاها لخت نیست. " مفهوم به جا نیز صدق می کند: یک لباس بدن در آغوش بهتر است با یک یقه معقول تر و سجاف, در حالی که یک دامن است که بازدید چند

ینچ بالای زانو نمی بالا می برد ابرو اگر آن را به جای تنگ گرفت.

6صرف تا آنجا که شما می توانید بر روی استیپلز استطاعت

.چگونه در واقع آن را انجام دهید: اول ، یک اعلامیه سلب مسئولیت. بدون نیاز به شکستن بانک در اصول اولیه--تس ، دکمه فراز ، شلوار جین--که مقدار زیادی از گزینه های با کیفیت موجود در قیمت های پایین وجود دارد. در عوض ، ریخت (اگر شما می توانید) در انواع اقلام که در آن حتی نسخه cheapo دقیقا دزد نیست. به عنوان مثال ، معامله ترمه هنوز شما را به عقب تنظیم $۱۰۰. اما این ژاکت به سرعت از کار خواهد رفت ، و سپس شما باید یکی دیگر از $۱۰۰ را برای جایگزینی آن ، به جای صرف کمی بیشتر از یک بار ضربه. "هنگام خرید کلاسیک, مانند جارچی سیاه بزرگ, مهم است که در پارچه های بهتر سرمایه گذاری — می گویند, پشم--که نگه دارید تا بهتر در طول زمان, " می گوید: Minkoff. سعی کنید محاسبه قیمت هر لباس برای کمک به دفع شوک دشنه.

7یک سبک امضا ایجاد کنید

.چگونه در واقع آن را انجام دهد: "شکل از رفتن خود را به ، به نظر می رسد احمقانه ، " طراح Nanette Lepore ، سپس به دنبال تغییرات در آن موضوع. خراب? تصویر لباس است که شما احساس می کنید راحت ترین در. و یا از مردم نزدیک به شما آنچه شما نگاه بهترین در. هنگامی که شما در آنچه که کار می کند صفر ، پیدا کردن طول می کشد متفاوت است. "من به سمت کت جذب, بنابراین من یک سبک بمب افکن انجام, سپس یک نسخه ابریشم, و یا یک ژاکت جین با آستین چرم, " می گوید مینی. "هر زمان که شما احساس می کنید نیاز به صحبت خود را به چیزهایی ، که پرچم قرمز است که شما باید آنها را خریداری نیست ، " می گوید: ". اگر شما شک و تردید در اتاق پانسمان ، ممکن است کمک به گرفتن عکس از خود را در مورد ، نشان می دهد Aerin Lauder ، بنیانگذار و مدیر خلاق از شیوه زندگی نام تجاری Aerin. "این بسیار دقیق تر از نگاه کردن به آینه است. "

8هر کسی باید یک پیراهن سفید کلاسیک داشته باشد

.چگونه در واقع آن را انجام دهید: انتخاب کردن برای سفید خالص ، به جای عاج ، که ممکن است تیره رنگ. "اما از آنجا که سفید است پتانسیل را به دندان های خود را نگاه زرد در مقایسه ، در نظر گرفتن با پوشیدن یک رژ لب جسورانه با undertone آبی ، مانند بنفش ، بنابراین دندان ها به نظر می رسد روشن تر ،" توصیه فلورانس توماس ، مدیر خلاق توماس صورتی. مطمئن نیستید که برش برای شما بهتر است ؟ یک دکمه به بالا با darting در کمر یا منحنی شاهزاده درز می توانید یک شکل ساعت شنی زنانه در هر کسی ایجاد کنید. مطمئن شوید که درزهای از شانه های خط با شانه های خود را و است که هیچ کشیدن در سراسر جلو و یا پشت وجود دارد. توماس می گوید: "هر چیز دیگری می تواند طراحی شود." برای نگه داشتن تمام پنبه پیراهن از discoloring ، خشک نیست-آنها را تمیز. آنها را متمرکز و فشرده ، همان پیراهن مردان است.

خرید تیشرت ساده