با وجود چیزی است که هر کسی می کند به معنای واقعی کلمه هر روز ، گرفتن لباس (و یا قرار دادن با هم کت کوتاه ، اگر شما مایل به گرفتن فانتزی) ، می تواند مانند trickiest ، ناامید کننده ترین بخشی از صبح احساس. چه کسی در مقابل یک گنجه پر از لباس ایستاده بود و فکر "من چیزی برای پوشیدن دارم! ؟" مطمئن باشید ، شما تنها نیستید در این معمای روزانه. به این منظور ، ما به یک پانل از کارشناسان ، طراحان برتر ، مشاوران سبک ، و طرفداران خرده فروشی-demystify (هنر ؟) از لباس پوشیدن ، یک بار و برای همه.

1.نسبت تعادل

چگونه در واقع آن را انجام دهد: بدیهی است ، شما می خواهید برای نشان دادن آنچه شما افتخار می کنید-سلاح های باب روز و یا کمر باریک. این downplaying از قطعات کمتر مورد علاقه است که روی حیله و تزویر. یک تاکتیک ؟ اضافه کردن حجم مخالف ، مانند پوشیدن شلوار گسترده پا برای جبران نیمه فوقانی سنگین تر که چیزی را نصب می کند. "هدف این است که حتی خودتان ، " طراح نیکول میلر را توضیح می دهد. "بنابراین اجتناب از هر چیزی بیش از حد بزرگتر و یا شما نگاه بزرگتر. " ایده دیگر: حواس پرتی. اگر شما گلابی شکل ، پوشیدن خرابی شلوار سیاه و سفید ، و سپس به سمت بالا تمرکز با یک روسری جسورانه ، می گوید لوئیس گوزن ماده ، نویسنده از سبک--مشاوره کتاب کوچک جلو.

2.پوشیدن روند در راه سن مناسب

چگونه به واقع آن را انجام دهید: شانس هستند ، یک نسخه از سبک du jour وجود دارد. نگاهی به محصول تاپس: برای جلوگیری از پوست آشکار ، جفت یک پیراهن است که بازدید در ناف با دامن بالا waisted-و یا بالا با بالا محصول بیش از آن. "آن را به شما می دهد نگاه مشابه, " به قول طراح ربکا Minkoff. خط پایین: "شما هرگز نمی خواهید به نظر می رسد مانند شما ناراحت کننده با سن شما و تلاش برای نگاه جوان, " می گوید Lilliana Vazquez, کارشناس سبک و سردبیر TheLVGuide.com.

3.سینه بند راست باعث می شود شما نگاه باریک

چگونه در واقع این کار را انجام: "که در آن سینه خود را بر روی قفسه سینه خود را می سازد تفاوت بزرگ در لباس چگونه مناسب, " می گوید Vazquez. به عبارت دیگر ، اگر شما با پوشیدن سینه بند که متناسب به درستی ، وجود خواهد داشت بدون sagging و یا امده-و این بدان معناست که شبح خود را صاف تر از هر زاویه نگاه کنید. هدف این است که نیمه راه بین آرنج و شانه های خود را. شما یک مسابقه را به ثمر رساند زمانی که "پانل مرکز جلو سینه بند می گذارد تخت, هیچ چروک یا gapping در فنجان وجود دارد, و سینه بند در حال پیاده روی و یا ایجاد پف نیست, " می گوید کریستن Supulski, مدیر تجارت برای علامت های تجاری نمایشگاه غرور. "اگر شما می توانید فقط دو انگشت تحت گروه فشار و آن را هنوز هم احساس می کند دنج, که مناسب کامل است. "

4.آیا خیلی matchy matchy نیست

چگونه در واقع آن را انجام دهید: تلاش برای پوشیدن رنگ است که یکی دیگر به جای "مسابقه " در مفهوم سنتی افزایش. برای هک آسان, می گوید:, "نگاهی به یک چرخ رنگ ساده. رنگ که مخالف یکدیگر بر روی چرخ مکمل یکدیگر. "(فکر می کنم غیر آشکار اما دلربا combos ، مانند نارنجی و نیروی دریایی و یا بنفش و زعفران.) تنوع در لوازم جانبی ، در هر دو رنگ و بافت ، دیگری است. (سه نفر از محبوب خرک از بتی Halbreich ، کاسب خرده فروش شخصی در شهر نیویورک Bergdorf گودمن و نویسنده از خاطرات سبک من به آن می نوشند: "لباس سیاه و سفید ، کفش های نیروی دریایی ، و یک کیف دستی کبود. ") و تحت هیچ شرایطی نباید شما تا به حال سنگ مجموعه ای از طلا و جواهر. می گوید: Vazquez, "هر چیزی که با هم به عنوان یک مجموعه به نظر می رسد واقعا مورخ فروخته شد. "

خرید تیشرت ساده