10 راه های آسان برای بلافاصله نگاه شیک تر

به دنبال شیک تر همیشه در مورد پوشیدن trendiest ، گران ترین لباس ، و یا تسلط بر برخی از ترفند شیک پیچیده است. گاهی اوقات آن را به آسانی به عنوان فقط در پیراهن خود را به درون و یا پرتاب در یک

جفت عینک آفتابی.
1. اضافه کردن یک ژاکت موتور سیکلت.
ژاکت موتور سیکلت خوب را بهبود می بخشد هر ساز و برگ; مهم نیست که اگر آن را شلوار جین و تی شرت ، لباس رسمی ، و یا clothest ورزشگاه. چرم سیاه و سفید انتخاب کلاسیک است ، اما آن را نه باید. رنگ ، چاپ ، embellishments ، هر چه! این همه خوب است.

2. ژاکت خود را بر روی شانه های خود بپوشید.
از ژاکت خود را به عنوان یک ژاکت فکر می کنم. فکر می کنم از آن را به عنوان یک کیپ با آستین. آستین شما هرگز به قرار دادن اسلحه خود را به.

3 لایه ها ، لایه ها و لایه های بیشتر.
لایه های بیشتر شما, کمتر احتمال دارد هر یک قطعه است که واقعا و یا شکستن ساز و برگ خود را, بنابراین دیوانه بروید-یک کت, بیش از یک ژاکت, بیش از یک پیراهن مش, بیش از یک محصول بالا. با کمربند. و چرم استرچ. زیر دامن. شما پیاز هستید. پیاز شیک.

4. پوشیدن کفش اشتباه است.
هر چه شما به طور معمول برای کفش را انتخاب کنید ، مخالف را انتخاب کنید. تجارت کفش پاشنه بلند خود را برای غنیمت مسطح ، کفش ورزشی خود را برای کفش پاشنه بلند ، و صندل خود را برای کفش کتانی. اشتباه بیشتر آن را احساس می کند ، درست تر از آن است.

5. پوشیدن چیزی واقعا کوچک با چیزی واقعا بزرگ است.
بالا محصول با دامن توپ. بالا اندازه با برش شورت. به دنبال مد روز است که همه چیز در مورد بازی با نسبت و کنتراست. نه تنها بزرگ با کوچک, بلکه سخت با نرم, تنگ با شل, و سنگین با نور.

6. اضافه کردن چیزی شانل. چیزی.
هر کسی می تواند شیک ، اما اگر شما می خواهید به "مد روز " شما عاشق بازی بازی برچسب حداقل برخی از زمان و کسانی که کمی به هم پیوسته Cs یک پیروزی مد روز در هر زمان. مطمئنا ، شما می توانید یکی دیگر از نام تجاری معتبر بپوشید ، اما این همان نیست. شانل فقط دست پایین برچسب مد نمادین وجود دارد. این نمی تواند ضرب و شتم. یک شانل النگو یا جفت از عینک آفتابی دارای مد بیشتر cred از بسیاری از بالا پایان طراح کیف های دستی و احتمالا ماندن شیک طولانی پس از آن کیسه های تبدیل به passé.

7. انجام یک کار نیمه assed پهلو.
این که آیا این یک ژاکت ، یک مخزن و یا یک پیراهن ابریشم collared ، فقط با شتاب که قطعه جلو میانی ، پهلو آن را پایین ، و تماشای سبک خود را cred افزایش بلافاصله توسط یک عامل از 10 (حداقل).

8. سیلی کلاه بر روی آن.
مد است همه چیز در مورد ساخت یک بیانیه و ایجاد یک نگاه به خوبی تعریف شده و هیچ لوازم جانبی دیگر می کند که کاملا مانند یک کلاه خوب است. مطمئنا ، آنها می توانند کمی costumey ، اما این نقطه است. فقط روشن از تقلید هدایت کردن. هیچ کسی در آن چیزها خوب به نظر می رسد. حتی در عروسی سلطنتی.

9. همیشه عینک آفتابی بپوشید.
حتی زمانی که شما در داخل هستید. حتی زمانی که آن را تاریک. چشمان شما در نهایت تنظیم می شوند. و علاوه بر این ، عینک آفتابی راه ساده تر برای قرار دادن از آرایش چشم است.

10. پوشیدن کیسه های متقابل بدن خود را در جلو.
جلو و آن چیزی که در اطراف به جلو و نشان دادن آن را خاموش. شما می دانید آن بخش مورد علاقه خود را از ساز و برگ خود را به هر حال.

خرید تیشرت ساده