یکی از راه های دیگر ، شما باید به صرف مقداری از پول سخت به دست آورده خود را در کمد لباس خود را (شما نمی توانید راه رفتن در اطراف با هیچ لباس ، بعد از همه). اما بدانند که قطعات برای صرفه جویی در و که ارزش سرمایه گذاری می تواند یک مسیر مالی روی حیله و تزویر به حرکت است. در حالی که

آن را وسوسه انگیز به پرتاب از بدیهیات مانند  "صرف در اصول اولیه ، صرفه جویی در روند! " حقیقت این است که آن را در واقع ساده نیست. اصول اولیه شما در واقع می خواهید برای ذخیره وجود دارد ، و ممکن است یک روند یا دو که به خوبی به ارزش splurge وجود دارد. برای شما بیشتر بنگ برای جفتک انداختن خود را, ما چیزهایی را شکست بر اساس طبقه بندی, و پرسید که کارشناسان به وزن با نظرات خود.

تی شرت

ذخیره و یا صرف ؟ ذخیره.
کارشناسان می گویند: صرفه جویی در تس به دلیل "شما آنها را می پوشند نزدیک به پوست شما ، بنابراین شما آنها را بیشتر بشویید ، و آنها را ندارد که طولانی از عمر مفید ، " می گوید: مری لو آندره ، بوستون مبتنی بر اشکاف مشاور و نویسنده آماده برای پوشیدن: راهنمای متخصص برای انتخاب و استفاده از شما جا رختی ($۲۰, amazon.com). به علاوه ، آنهایی که سفید معمولا از دست دادن مبارزه با علائم عرق زیربغل. "برو برای مناسب برای اولین بار و برای پارچه ای که به نظر نمی رسد و نه, " می گوید: کندال Farr, یک متخصص مد و نویسنده سبک جیبی: تخصص پشت صحنه از یک طرفدار مد در ایجاد نگاه خود را ($۲۱, amazon.com). "هر دو این معیارها را می توان با قیمت های خوب انجام داد. "

جین
ذخیره و یا صرف ؟ صرف.
کارشناسان می گویند: شلوار جین ممکن است برای کارگران معدن و کارگران کتابچه راهنمای کاربر ایجاد شده است ، اما امروز شما می توانید آنها را در همه جا پوشیدن در حیاط خلوت هنگامی که شما با چنگک جمع کردن برگ ، به کار ، و به شام با دوستان. Splurge در یک یا دو جفت خوب ، نشان می دهد Farr. جین حق بیمه دارای یک شستشوی تیره جذاب و مقدار مناسب از کشش و باید بهتر از یک جفت ارزانتر مناسب. در نظر بگیرید hemming یک جفت کفش تخت و دیگری برای پاشنه, می گوید Farr.

جورب
ذخیره و یا صرف ؟ ذخیره.
کارشناسان می گویند: جوراب بافی اجرا خواهد شد. که جفت $۴۰ ممکن است کمی طولانی تر به نردبان را ، اما در زمستان به خصوص ، شما معمولا بهتر خرید جفت چند از لباس تنگ ارزان تر از یک یا دو جفت از آنهایی که گران است ، می گوید نیویورک مبتنی بر تصویر مشاور آنی Brumbaugh. اگر شما می توانید آن را استطاعت ، گران جوراب بافی کند "مناسب بزرگ ، احساس بزرگ ، و نگه دارید تا خوب ، " می گوید Brumbaugh. اما اگر شما به دنبال یک مکان برای ذخیره ، جست و خیز نسخه لوکس و خرید چند جفت ارزان.

سینه بند
ذخیره و یا صرف ؟ صرف.
کارشناسان می گویند: Bras یک مورد سرمایه گذاری خوب است زیرا آنها می توانند نگاه کلی شما را تحت تاثیر قرار ، می گوید مد مربی تیم Gunn. تمرکز بر روی مناسب. "سینه بند بزرگ می تواند 5-به 10-پوند تفاوت در ظاهر خود را, " آماندا ساندرز می گوید:, نیویورک مبتنی بر مشاور تصویر. "بزرگتر از سینه خود را, مهم تر مناسب است. اگر شما یک قفسه سینه کوچکتر, سینه بند با کیفیت می تواند بیشتر از آنچه شما را. "

لباس های بدنسازی
ذخیره و یا صرف ؟ صرف.
کارشناسان می گویند: نکته مهم در مورد لباس بدنسازی: حتی اگر شما تصمیم به خرید بهترین (به جای عرق کردن در یک تی شرت قدیمی ratty) ، شما لزوما یک سوراخ در کیف پول خود را سوزاند. شما می توانید لباس های ورزشی با کیفیت را با قیمت مناسب پیدا کنید و قطعات به احتمال زیاد برای سال های آینده خواهد بود. "سرمایه گذاری در چیزی کاربردی, " توصیه Brumbaugh. مطمئن باشید که کت کوتاه احساس چاپلوس. "هنگامی که شما نگاه خوب در لباس های تمرین خود را, " می گوید Brumbaugh, "شما بیشتر تمایل به کار کردن. " اما آن را بیش از حد نیست: جفت شلوار بزرگ و چند تاپس خواهد فوت و فن انجام دهد.

آیتم های مرسوم ، مد روز
ذخیره و یا صرف ؟ ذخیره.
کارشناسان می گویند: با تمام خرده فروشان تخفیف خارج وجود دارد ، شما می توانید اجتناب از دانید در اسلوب که پس از یک فصل احساس سپری. این فروشگاه ها ارائه اقلام مرسوم ، مد روز در قیمت عادلانه ، می گوید لس آنجلس مبتنی بر سبک مشهور و طراح فیلیپ بلاخ. اما به یاد داشته باشید: برخی از روند, مانند لباس های الهام گرفته از دریایی و تونیک, خواهد آمد در اطراف دوباره و دوباره, بنابراین پیش بروید و بر روی یک آیتم شما احساس می کنید قدرت ماندن.

سیاه و سفید شلوار
ذخیره و یا صرف ؟ صرف.
کارشناسان می گویند: یک جفت با کیفیت بالا از شلوار سیاه و سفید می تواند برای سال گذشته. "شلوار سیاه و سفید بی انتها هستند ،" می گوید آندره. "و سرمایه گذاری در یک جفت خوب هوشمند است ، به عنوان سایش و پارگی بر روی آنها به طور معمول بیشتر از بسیاری از آیتم های کمد لباس است. " Farr موافقت می کند: "بیشتر در حداقل یک جفت از شلوار سیاه و سفید پشم گرمسیری به خوبی طراحی شده است. " بهتر مناسب و ساخت و کیفیت بالاتر مواد هزینه کمی بیشتر است ، اما شما در طولانی مدت صرفه جویی خواهید کرد ، زیرا شما نمی توانید دو بار به همان اندازه خرید یک جفت جدید و ارزان تر در هر سال صرف کنید.

ژاکت
ذخیره و یا صرف ؟ صرف.
کارشناسان می گویند: "ژاکت بسیار خوب می تواند زیادی برای نگاه کلی خود را انجام دهد, " می گوید Brumbaugh. "شما می توانید فقط یک تی شرت و شلوار جین بپوشید, اما گران, ژاکت افسانه ارتقاء کت کوتاه خود را. " به دنبال ژاکت به تناسب وسیع ترین بخش از بدن شما. اگر شما یک مجسمه نیم تنه بزرگ و دور کمر کوچک, خرید یک ژاکت در اندازه است که بیش از مجسمه نیم تنه خود را نزدیک. سپس به خیاط معتبر رفتن به آن را در به جا در جای دیگر گرفته شده است.

لباس
ذخیره و یا صرف ؟ صرف.
کارشناسان می گویند: برو به لباس کار می کند به عنوان یک لباس به طور پیش فرض برای هر مناسبت, بنابراین شما می خواهید یک یا دو آنهایی که با کیفیت بالا که برای سال گذشته. به طور خاص ، "لباس تیره ، در سیاه و سفید و یا برخی از سایه های عمیق قهوه ای یا یک تن جواهر ، چیزی برای صرف کمی بیشتر در ، " Farr می گوید. و "مطمئن شوید که لباس خیلی کوتاه نیست, " می گوید Brumbaugh. "که می تواند طول عمر خود را بکشند. " سبک زانو طول را انتخاب کنید که به دنبال سال آینده منسوخ خطر نخواهد بود. یک استثنا برای حکومت ریخت ؟ سارافان معمولی ، که به ندرت بیش از چند فصل گذشته است.

خرید تیشرت ساده